קבלו משהוא אדיר!!!!!!!

MadDog23

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ענק ! אהבתי את הקטע עם כדור הארץ חחח הורס תביא עוד !!!
 

igurman

New member
השניים הראשונים חמודים

השלישי קורע! אין!
 

EagleEye

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נקרעתי
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif גדול!!!!../images/Emo70.gif../images/Emo6.gif

זה ענק!!!!!! זה קורע מצחוק!!!!!! זה אדיר!!!!!! בבקשה תנסה להביא עוד!! זה ענק!!! בבקשה עוד!!! זה ענק!!!
 

edddie

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

Kps

New member
חיסכון בהודעות:

הנה שירשור של "נמצאו ברשת" של שטויות כאלה מהפורום הרציני "העניין שלנו"(מי שלא יודע זה אחד מהפורומים הנחשבים ברשת הישראלית).
 
../images/Emo121.gif ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif:-

איפה nostagic savage
 
../images/Emo121.gifעוד משו..

. את זה אני ממש אוהב , הקטע עם המכונת צעצועים זה לא הסרטון!זה רק ההתחלה!תראו את כולם זה אדיר ' בטח אתם מכירים אבל שיהיה
 
למעלה