ass monkey
New member
קבלו טראק
בישלתי טראק חדש "מסחרי" שהוא לא הסגנון הרגיל שלי- את הטרקים האלה מן הסתם אני לא יפרסם ככה סתם... הסאונד לא משהו כי לא נעשה מיקס לבנתיים..יאללה אני אשמח לתגובות ביייייייייייי
בישלתי טראק חדש "מסחרי" שהוא לא הסגנון הרגיל שלי- את הטרקים האלה מן הסתם אני לא יפרסם ככה סתם... הסאונד לא משהו כי לא נעשה מיקס לבנתיים..יאללה אני אשמח לתגובות ביייייייייייי