קבלו אתר נחמד שמצאתי
קבלו אתר נחמד שמצאתי
באתר המון תמונות של רכבות באוקראינה.
קבלו אתר נחמד שמצאתי
באתר המון תמונות של רכבות באוקראינה.
ותראו את זה:קבלו אתר נחמד שמצאתי
באתר המון תמונות של רכבות באוקראינה.
אין בה מספיק דלתות לישראלים.
נראה קצת צפוף שם בפנים.
יפה פינשטיין...
מאזר=מאשריפה פינשטיין...
האמת זה נראה יותר מטוס מאזר קרון רכבת...
אחלה תמונות דוד.עכשיו בוא ותסבירקבלו אתר נחמד שמצאתי
באתר המון תמונות של רכבות באוקראינה.
אחלה תמונות דוד.עכשיו בוא ותסביר
לאיתי בני מה פשר הגוויה המוצאת מהרכבת....
רצתה לנסוע ברכבת לקבר...אחלה תמונות דוד.עכשיו בוא ותסביר
לאיתי בני מה פשר הגוויה המוצאת מהרכבת....
אכן, געגועים למסך הברזל...רצתה לנסוע ברכבת לקבר...
תראה איזו מדינות מפותחות, אפילו אנשים מתים נוסעים ברכבת.
הסבר (לא על הגוויה)...אחלה תמונות דוד.עכשיו בוא ותסביר
לאיתי בני מה פשר הגוויה המוצאת מהרכבת....
הסבר (לא על הגוויה)...
טוב... הסבר על הגוויה לא תקבל, אבל הסבר על הקטר, דווקא כן: קטר חשמלי, לרכבות נוסעים ЧС8 או ChS8 שנות ייצור: 1983-1989 ארץ ייצור: צ'כוסלובקיה יצרן: סקודה מהירות מירבית: 180 קמ"ש כינוי של ה-Ch8 בסדנאות הקטרים בקייב הוא "ארגז ההפתעות" וזה מכיוון שהקטרים האלו היו "מוצלחים במיוחד". הקטרים, בעלי 8 סרנים, נבנו במיוחד לנוכח הדרישה הגוברת בקטרי חשמל חזקים עבור רכבות הנוסעים הארוכות בקו קייב-מוסקבה. הם נבנו על בסיס קטרי ה-ChS4 המוצלחים, אך נדחסו בהמון אלקטרוניקה מיותרת. כמו-כן, סלילי המנועים לופפו מחדש ע"מ להבטיח את עוצמתם המירבית של שמונת המנועים. התוצאה: קטרי הניסוי מס' 001 ו- 002 שהגיעו לקייב ב-1983 הושבתו כמעט מיד. במהלך נסיעת הבכורה של 002, ביציאה ממוסך הקטרים, נשרפו 5 מתוך שמונת המנועים... עד 1989 הגיעו עוד 30 קטרים מהסדרה לקייב. בשנת 1991 נותרו בשימוש פעיל רק שישה! במהלך שנות ה-90, לאחר גמר תקופת האחריות ואחרי שסקודה נואשה מסדרת הקטרים הכושלת, פורקו מהקטרים כל המערכות האלקטרוניות והקטרים הותאמו בחזרה לסדרת קטרי ChS4 המוצלחים. בדרך זו הוחזרו לשירות 29 קטרים (מלבד קטרי הניסוי 001 ו-002, וכן קטר 022).
טוף... אתה מכריח אותי לחשוף את האמתעל ההסבר , אבל אותי מעניינים
יותר הסקנדליםוכאן אני רואה שאתה מנסה לשבש מהלכי חקירה...
הסבר מצוין ההולם את התקופה !טוף... אתה מכריח אותי לחשוף את האמת
הגופה היא של המהנדס הראשי של סקודה שתיכנן בתחילת שנות ה-80 את הקטר הזה. הגופה נחנתה והוצבה על הרציף ליד הקטר - כאזהרה למהנדסי הרכבות הצ'כיים - למען יראו ויראו - מה יקרה להם אם יעזו להוציא עוד פעם נבלה כזאת מידיהם ולדחוף אותה לרוסים.
וואלה. ז"א יוצא שהסידור שלו הוא...הסבר (לא על הגוויה)...
טוב... הסבר על הגוויה לא תקבל, אבל הסבר על הקטר, דווקא כן: קטר חשמלי, לרכבות נוסעים ЧС8 או ChS8 שנות ייצור: 1983-1989 ארץ ייצור: צ'כוסלובקיה יצרן: סקודה מהירות מירבית: 180 קמ"ש כינוי של ה-Ch8 בסדנאות הקטרים בקייב הוא "ארגז ההפתעות" וזה מכיוון שהקטרים האלו היו "מוצלחים במיוחד". הקטרים, בעלי 8 סרנים, נבנו במיוחד לנוכח הדרישה הגוברת בקטרי חשמל חזקים עבור רכבות הנוסעים הארוכות בקו קייב-מוסקבה. הם נבנו על בסיס קטרי ה-ChS4 המוצלחים, אך נדחסו בהמון אלקטרוניקה מיותרת. כמו-כן, סלילי המנועים לופפו מחדש ע"מ להבטיח את עוצמתם המירבית של שמונת המנועים. התוצאה: קטרי הניסוי מס' 001 ו- 002 שהגיעו לקייב ב-1983 הושבתו כמעט מיד. במהלך נסיעת הבכורה של 002, ביציאה ממוסך הקטרים, נשרפו 5 מתוך שמונת המנועים... עד 1989 הגיעו עוד 30 קטרים מהסדרה לקייב. בשנת 1991 נותרו בשימוש פעיל רק שישה! במהלך שנות ה-90, לאחר גמר תקופת האחריות ואחרי שסקודה נואשה מסדרת הקטרים הכושלת, פורקו מהקטרים כל המערכות האלקטרוניות והקטרים הותאמו בחזרה לסדרת קטרי ChS4 המוצלחים. בדרך זו הוחזרו לשירות 29 קטרים (מלבד קטרי הניסוי 001 ו-002, וכן קטר 022).
וואלה. ז"א יוצא שהסידור שלו הוא...
Bo-Bo-Bo-Bo. אילו היה אחד כזה בר"י... זה היה יכול להיות מצחיק בטרוף לשמוע את עובדי הרכבת מדברים עליו.(רכבת DD נמשכת עיי קטר בובובובו יוצאת לכוון אשדוד מרציף 4...)רבה על ההסבר המפורט!
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.