קבלה זה מדע, שיטה ולא מיסטיקה

מרילין7

New member
קבלה זה מדע, שיטה ולא מיסטיקה

הרצאת מבוא בחוכמת הקבלה ללא תשלום 13.8 , בשעה 20:30 כתובת: שד' בן גוריון,אולם מופת, אולם ההסתדרות - מועצת הפועלים אשקלון (כל שבוע בעיר אחרת!) לפרטים: 055-606777 kabbalah.info
 

Governor

New member
`קבלה זה מדע, שיטה ולא מיסטיקה`

בהחלט. המסחור של הקבלה השטותית והפיכתו למנוף לחליבת כספים מפתאים - הוא מדע, עם שטה. זה בטוח. ההרצאה הראשונה חנם. לאחר מכן אתה נשאב פנימה ונדרש לשלם תשלומים הולכים וגדלים עבור עליה לרמה מתקדמת יותר, אשר תפתח לפניך שערים לספירות גבוהות יותר, עם ספרים וחמרי למוד מיוחדים הנתנים לרכישה ממקור יחיד, הנוקב במחיר כטוב בעיניו (אני משער שבין חמרי התרגול נכלל גם clay מיוחד אשר רק ממנו ניתן לנסות ליצר גלם דוגמת הגלם מפראג). מתי תתערב ההנהלה ותמחק פרסומות מסחריות פסולות אלה?
 
אכן כן

הקבלה אינה מדע ואינה שיטה ובטח שאינה מיסטיקה. הקבלה היא החכמה ה _אינסופית_ שבפנימיות התורה ובפנימיות המדע, ואשרי מי שזכה לטעום מאורה. ולגבי המכון שמפרסמת גברת מרילין, כבר הארכתי בפורום לחכמת הקבלה בהודעה זאת ובהודעות נוספות שבאותו שרשור, להראות שאין כל קשר בינו לבין הקבלה. באותו שרשור נתתי גם כמה עצות מועילות לפי דעתי על הכיוון הנכון של לימוד אותה חכמה. שווה לקרוא.
 

Igra Rama

New member
"הקבלה היא החכמה ה _אינסופית_

שבפנימיות התורה ובפנימיות המדע." אמור נא לי בבקשה באיזו משוואה מופיעים מקדמים קבליים ?
 

Governor

New member
`הקבלה היא החכמה ה _אינסופית_

שבפנימיות התורה ובפנימיות המדע` האמנם? שמעתי מפי חרדים רבים התנגדות לזהר. הזהר עצמו, על פי שיטות נתוח של Textual Criticism, נכתב בסוף המאה ה- 13 ע"י ר' משה דה-לאון, ולא ע"י רשב"י ותלמידיו. עם זאת, אין ספק כי בזהר מצויים מספר מוטיבים מיסטיים יהודיים מפורסמים עתיקים ביותר, ואחד מהם נזכר מפורשות בחבור של ר' האי גאון. אולם, הזהר אינו נזכר כספר או כחבור בשם זה אף באחד מכתבי גדולי ישראל או בחבוריהם קודם לסוף המאה ה-13, זמן חבורו ע"י ר' משה דה-לאון. למה הכוונה ב- `הקבלה היא חכמה אינסופית...בפנימיות המדע`?
 

amichai58

New member
קבלה - זאת שאתה מציג זה מסחרה

הרצאה ראשונה ללא תשלום השניה כן - וולא מפורט כמה כמו כל הודעת פרסומת. רוחניות, דרך לאלוהים, אמת - לא נותנים ככה. ואולי בודקים גם מי ראוי - ולא רק לפי כמה כסף יש לו.
 
למעלה