קביעת מזונות
קביעת מזונות
שלום רב, אשתי ואני עומדים להתגרש. לנו 3 ילדים 11, 13, 17. משכורתי היא 10000 ש"ח ומשכורתה 6000 ש"ח. ילד בן 13 נשאר איתי ושני ילדים עם אשתי. אשתי באמצעות עו"ד דורשת 4000 וכן מדור ארנונה והוצאות מיוחדות. בהתחשב בזה שבן אחד נשאר איתי, האם בית משפט עשוי לפסוק לה יותר או פחות? האם הסכום סביר? בהנחה שמשכורתי קטנה בגלל המצב הכלכלי ואת זה רואים בתלושים האחרונים האם הדבר יכל לבוא לידי חשבון כשהשופט קובע מזונות. תודה
קביעת מזונות
שלום רב, אשתי ואני עומדים להתגרש. לנו 3 ילדים 11, 13, 17. משכורתי היא 10000 ש"ח ומשכורתה 6000 ש"ח. ילד בן 13 נשאר איתי ושני ילדים עם אשתי. אשתי באמצעות עו"ד דורשת 4000 וכן מדור ארנונה והוצאות מיוחדות. בהתחשב בזה שבן אחד נשאר איתי, האם בית משפט עשוי לפסוק לה יותר או פחות? האם הסכום סביר? בהנחה שמשכורתי קטנה בגלל המצב הכלכלי ואת זה רואים בתלושים האחרונים האם הדבר יכל לבוא לידי חשבון כשהשופט קובע מזונות. תודה