קבוצות קטנות

קבוצות קטנות

ההבדל בין הקטנות לגדולות נמדד לאורך כל העונה ועכשיו, לקראת הסוף, ממש רואים את זה: פורטלנד התחילו בגמגום (5-13) ואז התחילו לעוף - בשלב מסויים הם היו במאזן 27-20 בזכות רצף של 13 ניצחונות באמצע העונה. רק שמאז הם נזכרו מי הם ונפלו למאזן מאוזן של 38-38, הרחק מחות לפלייאוף המטורף של המערב. גם טרונטו במצב דומה. למרות פציעות ובעיות הם איימו על מקום 3, נראו כי הבטיחו מקומם בקרב 4-5, ועכשיו אחרי רצף של 6-21 הם במקום ה-7 במזרח העלוב עם מאזן שלילי (38-39). כשרואים את זה מביים עד כמה ההצלחות של ניו אורלינס ואורנדו מרשימות - לא רק עונה מצויינת בזכות מועמדי MVP צעירים ושחקני משנה מדהימים (טורקגלו חייב להיות MIP), אלא ההתמדה של עונה שלמה. אורלנדו במצב של יתרון ביתי עוד מנובמבר, וזה עוד עם העוצמה החדשה של בוסטון על הראש שלהם. על החברים של CP3 כבר אין מה להוסיף.
 

Puskas

New member
ורק לחשוב מה היה קורה

אם אורלנדו היו משחקים כמו בני אדם בבית.. אם היו טובים בבית כמו שהם בחוץ אז הם היו מקום 1 במזרח ניראה לי..
 
למעלה