קארל...

הבת של...

New member
קארל...

ברחתי כי החרא נתקע כל הזמן... אני אכנס לכאן שוב בערב ((בערך ב- 22:00)) אם תהיה סבבה אם לא....... יום טוב לך הבת של...
 
למעלה