קארין אני דורשת שתורידי את הלינק לפורום ווסטלייף מלמעלה חחח סתאם... מרשה לך רק כי את מנהלת גם אותו, חחחחח אבל את צריכה לשים לינק לBLUELADS (אין עדיין, נכון?) זה האתר היחיד של בלו ששווה להכנס אליו