קיבלתי אישור לקנאביס... ואני ממש מרוצה.
צריך לגשת למרפאת/רופא כאב ולבקש בקשה למשרד הבריאות.. כולל מידע שהועדה מבקשת. קצת פרוצדורה ומאמץ... אבל לדעתי כדאי.
בהצלחה
והרופאים רק ממליצים... מי שמאשר זה משרד הבריאות וכנראה לאחר דרך יסורים שצריך לעבור.
החוקים משתנים כל הזמן.. כך שאני לא ממש יודעת מה התהליך כרגע.
אבל לדעתי כדאי להתחיל אפילו שזה לוקח זמן..
בהצלחה!!