קאזה - לייט
אשמח מאוד עם מישהו יכול לעזור לי, ברשותי מחשב פנטיום 733 מערכת הפעלה XP כאשר אני מתקין את תוכנת הקאזה ומנסה להפעילה המחשב נתקע, או לחילופין ועם יש סבלנות כל פעולה לוקחת שעתיים ! עליי לציין שמעבר לזאת המחשב עובד מצויין וללא בעיות. דרך אגב הFIREWALL המובנה ב XP נוטרל כך שכנראה לא זן הבעיה. אשמח עם מישהו יעזור. יום טוב לכולם !!!!
אשמח מאוד עם מישהו יכול לעזור לי, ברשותי מחשב פנטיום 733 מערכת הפעלה XP כאשר אני מתקין את תוכנת הקאזה ומנסה להפעילה המחשב נתקע, או לחילופין ועם יש סבלנות כל פעולה לוקחת שעתיים ! עליי לציין שמעבר לזאת המחשב עובד מצויין וללא בעיות. דרך אגב הFIREWALL המובנה ב XP נוטרל כך שכנראה לא זן הבעיה. אשמח עם מישהו יעזור. יום טוב לכולם !!!!