חשבתי שאצל ה"ברווז לשבוע" היו אבסורדים דומים לתיאורך...
למה מבחינתך הדיון לא אומר דבר? הצג אומר הרבה אם אתה ידע להשתמש בו כהלכה. יש הרבה טמבלים שאצלם רגל ימין עובדת בשפה בינרית כלומר 1=לחיצה על דוושת הגז. ואילו 2=לחיצה על דוושת הבלם. והמהדרים מדובר תמיד בלחיצה חזקה על אחד מ2 הדוושות
אתה קולט איזו נהיגה עגומה ודלת ביטוי מגלמת המונוטוניות הזאת?
בהיבט החיסכון בדלק, בהעדר וורסטיליות של עבודת המנוע
, שחיקת המנוע, הברקסים ורכיבים נוספים, חוסר "ראיית הנולד" הקשורה לבטיחות ועוד...
הצג יכול לסייע לחינוך מוטורי נכון של ספורטיביות שזורה בהגיון מוטורי, חיסכון ובטיחות.
האופטימלי זה לקבל זמנים קצרים של הגעה ליעדים לצד צריכה ממוצעת נמוכה, [הצריכה הממוצעת מורכבת משילוב ממוצע הצריכות הרגעיות] ולזה מגיעים בזכות מודעות וגם נטייה ספורטיבית מסויימת.
לדוגמה, זה מדגים לך שצמיג שאינו מנופח בחסר משפר "ממוצעים". מה רע אם הממוצע שלך משתפר למשל מ6.3 ל6.1 ליטר/100קמ כשלחצי האויר 40 קר לעומת 36 חם כדוגמה, ובפרט אם אתה מרגיש שגם האחיזה והיציבות משתפרים, ונניח שאתה לא מאלה שמחפשים רכות אופטימלית כמו של הרכבים האמריקאים בעבר. במצב כזה זה ממש WIN WIN GAME