צריכה
- פתיחת חוג

צריכה ../images/Emo53.gif - פתיחת חוג

אני מתחילה לגבש רעיון לגבי חוג מסויים שהייתי רוצה לפתוח באזור שלי. אין כזה חוג פה ונראה לי שתיהיה לזה הצלחה גדולה. מעבר לזה אני לא כל כך יודעת איך מתחילים ובמה מדובר בחוג לילדים אין לי נסיון מול קבוצה גדולה של ילדים, האם כדאי לקחת מישהי שתעשה את זה? או לצרף אליי מישהי ולעשות יחד איתה?.. האם כדאי לעשות את זה בצורה עצמאית (להשכיר מקום) או להצטרף לאיזה מתנ"ס? לנסות לשכנע את הקיבוץ שהעסק יהיה רשום תחתיו (מימון והכל) ואני רק יהיה מועסקת שם? חוצמזה מזה כל מי שיש לו איזה טיפ בשבילי, זה יוכל לעזור לי מאוד.
 
תני לי לראות אם הבנתי נכון

כל האינפוט שלך ליוזמה הוא הקונספט. מאחר ואין לך ניסיון בתחום (כמו גם בניהול עסק אם הבנתי נכון?) הרי שאת חייבת לעשות "חריש עמוק" לפני שאת קופצת למים- מי קהל היעד? מה ההשקעה הנדרשת? מה המחיר שניתן לגבות? מי המתחרים? את יכולה אכן לרתום גופים בעלי נסיון (ניהולי ומקצועי) על מנת לסייע לך בהרצת הרעיון אך קחי בחשבון שאם מדובר ברעיון יוצא דופן את מסכנת את הבלעדיות שלך. להערכתי את יכולה להעזר בשותף עתיר נסיון ומוניטין לצורך הקמת מיזם משותף אבל רצוי לקבל חוו"ד מקצועית.
 
פני למט"י

אני מבין שאת מאיזור השרון. יש לי לקוחות אשר נעזרו במט"י כדי לפתוח חוגים בדיוק כמוך והדיווחים הם שהסיוע וההדרכה שקיבלו ממט"י (רעננה ונתניה) היו מאוד מועילים אגב, מט"י נתניה עומד לפתוח קורס יזמיות לנשים עם דגש על עבודה מהבית במועצה האיזורית לב השרון. גלוי נאות: הכותב מרצה בקורסים ליזמים של מט"י.
 

inbav

New member
דניאל-צרי איתנו קשר

אנחנו גם בעניין צרי איתנו קשר ל 050-8632325
 
למעלה