צריכה קצת ייעוץ..

צריכה קצת ייעוץ..

מצטערת מראש על החפירה...

שבוע 34+5, הריון ראשון.
בבדיקת סוכר 50 גר' בשבוע 24 התקבלה תוצאה חד משמעית של סכרת הריון. בהתחלה הייתי מטופלת תחת ידו של רופא הסכרת בקופת החולים, שישר רשם לי נובורפיד, 3 פעמים ביום (לפני ארוחת בוקר-צהריים-ערב) בהתחלה 2 יחידות ומכשלא התאזנתי- 4-6 יחידות בכל פעם.. עדיין הערכים לא היו מדהימים בחלק מהמדידות והגישה של הרופא מאוד עצבנה אותי (יותר נכון האישיות שלו) ומפה לשם- הלכתי לקבל עוד ייעוץ אצל עוד גניקולוגית שמתמחה בסכרת הריון שהמליצה שאעבור לטיפול במחלקה להריון בסיכון גבוה בבית החולים.

אני כבר כ6 שבועות מטופלת במחלקה באסף הרופא, מגיעה אחת לשבועיים לסבב של מוניטור-US-רופא נשים ואנדוקרינולוג.
עקומת הסוכר שלי מראה ערכי צום טובים (לפעמים אפילו נמוכים מדי), ערכים אחרי האוכל ככה-ככה (וזה אפילו לא תלוי כ"כ במה שאני אוכלת!) וערכים לפני האוכל לרוב נמוכים מאוד (למרות שאני מקפידה על ארוחות הביניים).
מפה לשם- האנדו' החליט לעשות ניסוי ולהוריד אותי מהנובורפיד לכמה ימים.
מה שקורה עכשיו זה שערכי הצום טובים (68-85), הערכים לפני ארוחות גם בסדר (60-94) אבל הערכים אחרי הארוחות עדיין גבוהים בעיניי (99-135, שעה אחרי האוכל).
אני אמורה להתקשר אליו בראשון ולתת לו דיווח ואז נראה אם הוא יחזיר אותי לנובורפיד או לא.

מה אתן חושבות? להתעקש על חזרה לאינסולין? יש לציין שגם עם האינסולין הערכים שלי היו די דומים לעיתים קרובות..
העוברית עצמה קטנה יחסית (נשקלה השבוע והייתה כ2 ק"ג)

תודה למי ששרדה עד כאן..
 

תומרונתם

New member
מנהל
בגדול - הכל בסדר...

עושה רושם שאת בידיים טובות, מצויין שעברת למרפאה לסכרת הריון - זה בעצם המקום הראשון שאליו היו צריכים להפנות אותך. רופא סכרת - כבודו במקומו - לא מתמחה בהריון ולכן רצוי לעשות את המעקב במרפאה ייעודית.

ולשאלתך - מינון האינסולין שאת לוקחת הוא די נמוך, ויכול להיות שזו הסיבה שלא רואים הבדל בין ״עם״ ל״בלי״. בעצם, הערכים שכתבת הם מצויינים, ואלא אם כן המדידות מעל 130 הן תכופות או בשעה מסויימת ביום כל פעם, לא הייתי משנה כלום... (שוב, כל עוד אין עלייה מגמתית במדידות).

בהצלחה בהמשך - את כמעט שם...
 
למעלה