צריכה עזרה

שושה 100

New member
צריכה עזרה

אני אם חד הורית ורצית לדעת אני מעוניינת להגיש משמורת עליו מה הפרצודורה? תודה
 

m i c h a l i

New member
שלום לך ../images/Emo140.gif

אנא פני ליעוץ משפטי. עלייך להתייעץ עם עו"ד . אם אינך יכולה לשכור את שירותיו של עו"S עקב בעיה כלכלית את יכולה לפנות ללשכה לסיוע משפטי , להגיש בקשה (יש טפסים שעליך למלא) ובמידה ותמצאי מתאימה ע"פ הקריטריונים שלהם - ימונה לך עו"ד ללא תשלום. מס' טלפון של הלשכה לסיוע משפטי בת"א - 6932777 - 03
 

s h o o s h a

New member
שאלת הבהרה

אני לא מבינה- היא אם חד הורית, כלומר היא אמו של הילד/ה. מדוע עליה להגיש בקשת משמורת? אשמח להבהרות. אולי אלמד משהו שאינני מכירה ו/או מודעת אליו כלל בחוק. תודה
 

m i c h a l i

New member
תשובה

היא מציינת שהיא חד הורית אך לא מציינת מה הסטטוס שלה. ממבט בכרטיס האישי אני רואה שהיא נשואה. בקשה למשורת מבקשים כשיש אב ידוע אחרת המשמורת הבלעדית היא של האם ואין צורך לבקשה. הבילבול בנוגע להגדרה של "חד הורית" (מושג שאני לא נלהבת להשתמש בו) נובע מהשינויים שהיו בחוק. כיום, גם אישה גרושה נקראת "חד הורית" ע"פ חוק משפחות חד הוריות. מקווה שעזרתי מעט להבין
 

m i c h a l i

New member
אוקיי עכשיו זה ברור יותר...ובכל זאת

האם הגבר שהיא חיה איתו הוא האבא של הילד? האם הוא חתם על הצהרת אבהות? אם כן - עליה להגיש בקשה למשמורת - ולעשות זאת בעזרת עו"ד. אם הוא לא האב - ואף אחד אחר לא הצהיר על אבהותו - המשמורת המלאה היא שלה.
 

שושה 100

New member
כן הוא לצערי האבא של הילד וחתם

מהר מאד על הצהרת אבהות. אם היא גרה אתו היא בכל זאת צריכה להגיש בקשה למשמורת? מה זה מקנה לה? תודה
 

m i c h a l i

New member
היא צריכה להגיש בקשה למשמורת

אם היא רוצה ויכולה לגדל את הילד. ניתן להגיש גם בקשה למשמורת משותפת בה שני ההורים מתחלקים בגידול הילד על כל המשתמע מכך. דאגה לצרכיו הבסיסיים, דאגה לרווחתו ולקורת גג לראשו, דאגה לחינוך ולכל צרכיו. מצרפת לך קישור על נושא משמורת והסדרי ראיה. ההורה המשמורן הוא האופטרופוס של הילד. לפרטים משפטיים ניתן לפנות לפורום דיני משפחה בתפוז.
 
למעלה