צריכה עזרה

gtali

New member
צריכה עזרה

אני מנסה לעשות שיער ארוך לבובה. ניסיתי בצק סוכר וזה יצא עבה והתפרק. ניסיתי קרם חמאה בזילוף וגם זה התפרק. ניסיתי רויאל וזה גם לא מחזיק. הבעיה שזה שיער ארוך אני מיואשת.... איך עושים שיער שיהיה דק מספיק אך עם זאת יציב.
 

שגיגאיה

New member
לא מומחית...אבל מנסה

אני עשיתי כמה אפשרויות הוספתי לבצקCMC יצרתי כדור קטנטן וממנו יצרתי נחש. וכךח חיברתי לראש. ניסיתי גם עם כותש שום וגם רידדתי בצק וחתכתי פסים דקים מאוד ואפשרות נוספת שהנחתי רצועה רחבה על הראש ורק סימנתי פסים של שיער
 

gtali

New member
עבר המשבר שוב תודה

בסוף חתחתי עם חותך פיצה רצועות דקות מאוד של בצק עם cmc ויצא בסדר תודה...
 
למעלה