אני מנסה לעשות שיער ארוך לבובה. ניסיתי בצק סוכר וזה יצא עבה והתפרק. ניסיתי קרם חמאה בזילוף וגם זה התפרק. ניסיתי רויאל וזה גם לא מחזיק. הבעיה שזה שיער ארוך אני מיואשת.... איך עושים שיער שיהיה דק מספיק אך עם זאת יציב.
אני עשיתי כמה אפשרויות הוספתי לבצקCMC יצרתי כדור קטנטן וממנו יצרתי נחש. וכךח חיברתי לראש. ניסיתי גם עם כותש שום וגם רידדתי בצק וחתכתי פסים דקים מאוד ואפשרות נוספת שהנחתי רצועה רחבה על הראש ורק סימנתי פסים של שיער