צריכה עזרה....

  • פותח הנושא nuchu
  • פורסם בתאריך

nuchu

New member
צריכה עזרה....

הי,
ילדתי לפני שבוע ומאז רק מניקה. בשד אחד יש לי פצעים וכל הנקה מלווה בכאבים מאוד חזקים.
לדעתי היא מתחברת טוב כדי לינוק. האם יכול להיות שלמרות החיבור זה כואב בגלל הפצעים שכבר קיימים? איך אפשר להתגבר על זה? האם כדאי לשאוב מהצד הזה ולתת לה לינוק רק מהצד השני?

תודה
 
למעלה