צריכה עזרה...

צריכה עזרה...

אני בן אדם מטומטם שלא יודע איך להיסתדר עם עצמו וכבר אין לי מושג מה לעשות. אני אומרת דברים מטומטמים ומתחרטת עליהם אחר כך במשך חודשים..
אני מרגישה רע עם עצמי... המורה בבית ספר אומרת שאני צריכה טיפול פסיכולוגי בגלל הלחץ במבחנים... איך אני משנה את עצמי שאני לא אגיד ויעשה דברים שאני אתחרט עליהם אחר כך? איך למנוע את זה מראש?
המון תודה
 

גרא.

New member
נוגה טרללה,אפשר להסביר את הבלבול,והקושי שלך

להסתדר עם עצמך,על רקע תהליך ההתבגרות שאת נמצאת בעיצומו.לחץ של מבחנים קיים,
ויהיה קיים כל עוד את לומדת בתיכון,וגם לאחר מכן אם וכאשר תגיעי ללימודים גבוהים.הקושי
להתמודד עם מצבי יום,ועם המבחנים,אינו מעיד כלל שאת מטומטמת,והוא שכיח מאד אצל
בני גילך.תשאלי את חברותייך לכתה,ותראי שגם הן,מרביתן לפחות מתקשות כמוך להתמודד.
שיחה עם חברות על נושאים כאלה,ברוב המקרים מאד עוזרת להבין וללמוד כיצד הן מתמודדות.
אבל לא תמיד זה מספיק,ולכן חשוב שתמצאי את הדרך להגיע לשיחה/ות עם יועצת ביצפר,
שאחד מתפקידיה העיקריים הוא לעזור לתלמידים במצוקה.תמיד אפשר לחשוב על טיפול
פסיכולוגי,אבל זה נושא שכדאי לדבר עליו עם היועצת. בהצלחה.
 
למעלה