נונה טרללה
New member
צריכה עזרה...
אני בן אדם מטומטם שלא יודע איך להיסתדר עם עצמו וכבר אין לי מושג מה לעשות. אני אומרת דברים מטומטמים ומתחרטת עליהם אחר כך במשך חודשים..
אני מרגישה רע עם עצמי... המורה בבית ספר אומרת שאני צריכה טיפול פסיכולוגי בגלל הלחץ במבחנים... איך אני משנה את עצמי שאני לא אגיד ויעשה דברים שאני אתחרט עליהם אחר כך? איך למנוע את זה מראש?
המון תודה
אני בן אדם מטומטם שלא יודע איך להיסתדר עם עצמו וכבר אין לי מושג מה לעשות. אני אומרת דברים מטומטמים ומתחרטת עליהם אחר כך במשך חודשים..
אני מרגישה רע עם עצמי... המורה בבית ספר אומרת שאני צריכה טיפול פסיכולוגי בגלל הלחץ במבחנים... איך אני משנה את עצמי שאני לא אגיד ויעשה דברים שאני אתחרט עליהם אחר כך? איך למנוע את זה מראש?
המון תודה