כמה עצות
(1) העברה בנקאית - הכי בטוח (ונדמה לי שגם בעמלה הכי נמוכה מכל העצות שלי), ויתכן שאם יש לך חשבון דולרי ניתן לתת את המספר שלו כיעד (ניתן לפתוח חשבונות למט"ח בארץ). (2) Western Union - זאת חברה שמתמחה בהעברת כספים לאנשים שאין להם חשבון בנק (או שמסיבות שונות לא רוצים להשתמש בחשבון בנק שלהם) - הוא מעביר אליהם, את הולכת את המשרד שלהם ומקבלת את הכסף. הרבה אנשים שעובדים בארץ ורוצים לשלוח כסף למשפחה אי-שם בעולם השלישי עושים את זה. (3) לשלוח לכם צ´ק בדואר, בדולרים (כמו 1) (4) כסף מזומן - בחיים לא (5) לשלוח לכם traveller cheques ("המחאות נוסעים") בדולרים מארה"ב, שאתם תפדו אותם בארץ. יצוין, שמעל סכום מסוים (נדמה לי) צריך כל מיני אישורים לעשות פעולות כאלה עפ"י חוק הבנקאות. יש לי רושם שלא מדובר על הסכומים שאח שלך ישלח (מדובר על חוקים נגד הלבנת כספים).