צריכה עזרה.

ינוקא1

New member
אני מתנצל

אם טעיתי , אני מבטא את דעתי האישית כי זה פורום. אם אני טועה - חוץ מזה שתכעסי עלי קצת , לא יקרה כלום.אנחנו אפילו לא מכירים אחד את השני. לא באת אלי לקליניקה , ואני לא חושש שתברחי ולא תשלמי. אבל אם אינני טועה , מי שכתבתי לו את הדברים הרוויח. ואני הרווחתי מעשה טוב. אני מעדיף לקחת את הסיכון - בשביל הסיכוי. ודווקא דברים שנאמרים באופן הזה הרבה פעמים מעוררים מחשבה ותשומת לב מצד זה שאומרים לו את זה. יש לי שותפה בקליניקה , ידידה טובה ובחורה מדהימה , רק שיש לה אופי "טוב מידי" - ולכן היא מצאה לה חברים שעשו אותה אומללה , נתנה למטופלים לבוא 17 פעמים בלי ששילמו לה , ועוד כמה דברים בסגנון הזה. ביקשתי ממנה הרבה פעמים בצורה מנומסת ללכת לטיפול ולא עזר. והבנתי שאני אוכל לומר לה עוד אלף פעמים ללכת לטיפול ולא יקרה שום דבר. אז אמרתי לה דברים בוטים הרבה הרבה הרבה יותר ממה שכתבתי לך. וסיימתי את זה גם באמירה שאם היא לא הולכת לטיפול , היא יותר לא תהיה שותפה שלי. היא בכתה יום שלם , כעסה עלי עוד כמה ימים - אבל בסוף גם הלכה לטיפול אצל מישהי שהמלצתי לה עליה והיא גם הודתה לי במילים חמות. ואני כבר רואה אצלה שינויים לטובה. אם לא הייתי איתה כל כך בוטה וכל כך ישיר - זה לא היה קורה.
 

m i n y m o

New member
חשוב לבדוק

אני שמחה שאת בודקת את האופציה של הרפואה האלטרנטיבית. יש לפי התאור שלך בעיות של ירידה בינג ובעיה בשינוע של נוזלים שהרפואה האלטרנטיבית בהחלט יכולה לעזור בהן. אבל חשוב מאוד גם לבדוק רמות סוכר הרבה מהתופעות שאת מתארת יכולות להגרם אל ידי סכרת או נטיה לסכרת וגם אינם מצריכות טפיול כרגע חשוב לדעת אליה כדי להמנע מלהגיע לשם. כמו כן חשוב לבדוק TSH ( בלוטת התריס) . בנתיים אני ממליצה לעבור לאוכל קל לעיכול עדיף שעבר בישול קל ( לא סלט) מאכלים מומלצים צאוד זה כול הכתומים (בטטה גזר דלעת) לא לאכול אוכל מלא שהוא קשה יותר לפרוק. להוריד מלח שמעוד משפיע אל נוזלי גוף. כמו שכבר אמרו בכול פן ל הרפואה האלטרנטיבית אפשר לעזור. הסוד לדעתי תמון בקשר מטפל מטופל ובאיבחון נכון. תמצאי משהו שהוא טוב ושאת מתחברת אליו. בגלל ההצתברות נוזלים ברגלים הייתי ממליצה למצוא גם משהו שהוא מטפל גם במגע ( לא מחייב רפלקולוגיה ). שיהיה בהצלחה ענבל
 

yamit23

New member
כיוון מחשבה קונבנציונלי... בערך

או: "שני הגרושים שלי". בנוסף, כמובן, לכל מה שכבר כתבו לך לפני. וכתבו לך הרבה דברים טובים וחכמים. על פניו, וברמת הדיוק האפשרית מקריאה של הודעה באינטרנט, התיאור שלך נשמע לי מתאים מאוד לשתי מחלות ששייכות לקבוצה שנקראת "תסמונות תפקודיות", אאל"ט, כלומר - תסמונות שמשפיעות על התפקוד, ומוגדרות גם לפי ההשפעה הזו. הסמפטומים של שתיהן דומים מאוד, ויש הטוענים שהן נמצאות בשני קצוות של אותה סקלה, או שהאבחון במה מהן לקית תלוי ברופא אליו פנית... מדובר על "פיברומיאלגיה" ו"תסמונת התשישות הכרונית". יש כאן בפרדס אתר תמיכה של החולים במחלות אלה, שאפשר לקרוא בו סיפורים ולראות אם מזדהים, ויש ברשת כמה וכמה אתרים העוסקים בהן (אפשר להגיע דרך גוגל, או מקישורי הפורום הנ"ל). אם זה נראה לך מתאים, וזה לא אחד הדברים שרופאיך בדקו ושללו, אפשר לדון עם הרופא באפשרות הזו. ישנה עמותה של חולים במחלה, עמותת אס"ף, שבין היתר שולחת חומר על המחלות למי שחוששים שלקו בהן, וכן מחזיקה רשימת רופאים מומחים לאבחון וטיפול במחלות אלה. ולמה בערך? כי אחרי כל הסבב הזה של מחשבה עם עצמך ובדיקה עם רופאים, האמת היא שנכון להיום, הטיפול הרפואי המערבי במחלות אלה הוא קצת דל. התרופות המרכזיות בשימוש לטיפול בהן, עד כמה שידוע לי, התגלו כרלוונטיות רק קצת יותר מפלצבו... אז מה בכל זאת עושים? חוזרים לכאן! לרפואה המשלימה על מגוון ענפיה ותחומיה מסתבר שיש הרבה מה להציע לחולים בתסמונות הללו. יש אחוזי הצלחה גבוהים לטיפולי רפלקסולוגיה, רפואה סינית, ועוד ועוד. בד"כ הטיפול כולל שינוי הרגלים ושינויים תזונתיים לפי הצורך. מקווה שעזרתי, ו
על האורך.
 
אחוזי הצלחה גבוהים..

"ש אחוזי הצלחה גבוהים לטיפולי רפלקסולוגיה, רפואה סינית, ועוד ועוד" בעיקר לועוד ועוד.. על מה בדיוק מתבססים הנתונים הללו?
 

ינוקא1

New member
יש כאן מחקר

(קטן למדי יש לציין) על פיברומיאלגיה ורפואה סינית.
 
למעלה