אני מתנצל
אם טעיתי , אני מבטא את דעתי האישית כי זה פורום. אם אני טועה - חוץ מזה שתכעסי עלי קצת , לא יקרה כלום.אנחנו אפילו לא מכירים אחד את השני. לא באת אלי לקליניקה , ואני לא חושש שתברחי ולא תשלמי. אבל אם אינני טועה , מי שכתבתי לו את הדברים הרוויח. ואני הרווחתי מעשה טוב. אני מעדיף לקחת את הסיכון - בשביל הסיכוי. ודווקא דברים שנאמרים באופן הזה הרבה פעמים מעוררים מחשבה ותשומת לב מצד זה שאומרים לו את זה. יש לי שותפה בקליניקה , ידידה טובה ובחורה מדהימה , רק שיש לה אופי "טוב מידי" - ולכן היא מצאה לה חברים שעשו אותה אומללה , נתנה למטופלים לבוא 17 פעמים בלי ששילמו לה , ועוד כמה דברים בסגנון הזה. ביקשתי ממנה הרבה פעמים בצורה מנומסת ללכת לטיפול ולא עזר. והבנתי שאני אוכל לומר לה עוד אלף פעמים ללכת לטיפול ולא יקרה שום דבר. אז אמרתי לה דברים בוטים הרבה הרבה הרבה יותר ממה שכתבתי לך. וסיימתי את זה גם באמירה שאם היא לא הולכת לטיפול , היא יותר לא תהיה שותפה שלי. היא בכתה יום שלם , כעסה עלי עוד כמה ימים - אבל בסוף גם הלכה לטיפול אצל מישהי שהמלצתי לה עליה והיא גם הודתה לי במילים חמות. ואני כבר רואה אצלה שינויים לטובה. אם לא הייתי איתה כל כך בוטה וכל כך ישיר - זה לא היה קורה.
אם טעיתי , אני מבטא את דעתי האישית כי זה פורום. אם אני טועה - חוץ מזה שתכעסי עלי קצת , לא יקרה כלום.אנחנו אפילו לא מכירים אחד את השני. לא באת אלי לקליניקה , ואני לא חושש שתברחי ולא תשלמי. אבל אם אינני טועה , מי שכתבתי לו את הדברים הרוויח. ואני הרווחתי מעשה טוב. אני מעדיף לקחת את הסיכון - בשביל הסיכוי. ודווקא דברים שנאמרים באופן הזה הרבה פעמים מעוררים מחשבה ותשומת לב מצד זה שאומרים לו את זה. יש לי שותפה בקליניקה , ידידה טובה ובחורה מדהימה , רק שיש לה אופי "טוב מידי" - ולכן היא מצאה לה חברים שעשו אותה אומללה , נתנה למטופלים לבוא 17 פעמים בלי ששילמו לה , ועוד כמה דברים בסגנון הזה. ביקשתי ממנה הרבה פעמים בצורה מנומסת ללכת לטיפול ולא עזר. והבנתי שאני אוכל לומר לה עוד אלף פעמים ללכת לטיפול ולא יקרה שום דבר. אז אמרתי לה דברים בוטים הרבה הרבה הרבה יותר ממה שכתבתי לך. וסיימתי את זה גם באמירה שאם היא לא הולכת לטיפול , היא יותר לא תהיה שותפה שלי. היא בכתה יום שלם , כעסה עלי עוד כמה ימים - אבל בסוף גם הלכה לטיפול אצל מישהי שהמלצתי לה עליה והיא גם הודתה לי במילים חמות. ואני כבר רואה אצלה שינויים לטובה. אם לא הייתי איתה כל כך בוטה וכל כך ישיר - זה לא היה קורה.