pinkmoon28
New member
צריכה עזרה.
שלום לכם
אשמח לשתף אתכם בבעייתי ולשמוע כמה שיותר חוות דעת: אני בת (כמעט) 29, ללא ילדים (גרה עם בן זוג), עובדת במשרה חלקית כרגע שבעוד כמה חודשים תהפוך למשרה מלאה. אני במשקל תקין ועושה פעילות גופנית סדירה ויחסית רבה שמשלבת פעילות אירובית וכן יוגה, פילאטיס וכיו"ב. מזה כמה שנים אני סובלת מכמה תופעות שמעיקות עלי מאוד, לעתים הן מופיעות במצב חמור וממש 'מכאיבות' ולפעמים באופן קל יותר. לא תמיד ישנו קשר בין הופעתה של תופעה אחת למשנה: 1. יובש בגרון, תחושה שאני מוכרחה לשתות או לאכול משהו, גם אם אני שבעה ולא 'באמת' צמאה. התחושה עוברת כאשר אני אוכלת משהו מתוק, לועסת מסטיק או שותה. 2. נמלול, חוסר תחושה, תחושת 'שיתוק' או תחושה כאילו משהו מכאיב מקרין על הגפיים או הידיים. בעיקר באזורי כפות הרגליים וכפות הידיים, עם כאבים גם באזור המרפקים והברכיים. אותו נמלול לעתים גם מורגש באזורי הלחיים והפנים בכלל ולעתים גם כ'גירוד' לא מוסבר בראש. לעתים זה גורם לי לתחושת לאות כזו, כאילו אין לי כוח ויכולת לעשות דבר ויכול להשבית אותי לימים שלמים. 3. מעין צבירת נוזלים באזור הרגליים והבטן, שעוברת אם אני עושה פעילות גופנית או שוכבת. בישיבה/ עמידה זה מאוד מעיק. 4. עייפות כרונית. אני כל הזמן עייפה. גם אם ישנתי מספיק, אני יכולה להתעייף משטויות. לפהק פתאום באחת עשרה בבוקר ולרצות לישון. 5. כאבי ראש רבים, במיוחד בימי טרום מחזור ובמחזור. פעמים רבות הם מגיעים יחד עם אותה תחושת נמלול/שיתוק מדוברת.. 6. כאבי בטן, קשיי עיכול וגזים. הבעיה נפתרה חלקית כשהתחלתי לקחת אנזימי עיכול ופרוביוטיקה. הרגישות היא במיוחד לאוכל חריף או מתובל מדי. 7. שינה לא סדירה. ימים שבהם אני יכולה לישון 9 שעות וזה לא יספיק לי, וימים שבהם אני בקושי נרדמת, ישנה כ-5 שעות ומתעוררת. השינה אינה נעימה, אני מזיעה תוך כדי שינה, חולמת חלומות סיוטיים, יש לי כאבי בטן. 8. בעיית כולסטרול- יש לי כולסטרול גבוה מהנורמה- ערכו 240. אני מטופלת ע"י תוספי מזון של אומגה 3 ו-ויטמינים שונים בינתיים. באופן כללי, אני בתקופה לחוצה מאוד בחודשים הקרובים מבחינות רבות כך שאיני יכולה לשלול כי אותם תסמינים החריפו אצלי לאחרונה בשל לחצים, דאגות או חרדות. לפני כחודש כשהתחלתי להרגיש רע פניתי לייעוץ נטורופתי חד פעמי (זו אינה מישהי שנוהגת להמשיך טיפול אלא רק להעניק ייעוץ ראשוני..
). בייעוצה, הפסקתי כמעט לחלוטין לשתות קפה/תה או כל דבר המכיל קפאין- הייתי די מכורה לזה פעם- וכמו כן הפסקתי לצרוך סוכרזית או ממתיקים מלאכותיים למעט טיפות סטיביה. עברתי לתזונה שכוללת דגנים מלאים, מוצרי חלב רזים בלבד, תפריט שכולל בשר רזה או דגים ועוד. בנוסף התחלתי לקחת המון תוספי מזון- אבץ, מגנזיום, ויטמיני B ועוד.. אני כבר שנים פונה עם הבעיות הללו ממטפל למטפל. לא כולם בכלל פירטו לי, מה לדעתם יש לי ואיך ניתן לטפל בזה, כמה זמן זה לוקח, ועוד. חשוב לי לדעת מהו האבחון לבעייתי, איזה תחום או סוג רפואה (יפנית, סינית, הומאופתיה) יוכל להיות יעיל ואם כן איך וכמו כן מאוד חשוב לי לדעת בכמה סבלנות עלי להתאזר? כמה זמן לוקח עד שבאמת מורגשת הקלה? ממש ממש רע לי כרגע.. תודה רבה, ויום נעים
שלום לכם