צריכה עזרה.....

צריכה עזרה.....

היי אני עכשיו מחכה לשירות לאומי כבר חצי שנה, עד עכשיו הם אמרו לי שאין מקום פנוי לשרת בו באיזור שלי . נמעס לי לחכות אין לי תעסוקה וכל החברות שלי בצבא או עובדות (והם גם גרות רחוק) אז משעמם לי ונמעס לי להיות כול יום בבית לבד (ההורים שלי חוזרים מאוחר) עוד מעט נראה לי שאני אשתגע מהשעימום וגם אני מרגישה לבד. מישהו יכול לעזור לי? למישהו יש רעיון לעבודה בשבילי? אם יש לכם רעיונות מה לעשות? תודה
 

SNTQ

New member
מי העמותה שדרכה את הולכת לעשות שירות לאומי?

 
אני מתנדבת ב

אני מתנדבת בהגודה להתנדבות ש.ל.ם פירוש ש.ל.ם שירות לאומי ממלכתי
 
למעלה