חסוי11111111
New member
צריכה עזרה.....
היי אני עכשיו מחכה לשירות לאומי כבר חצי שנה, עד עכשיו הם אמרו לי שאין מקום פנוי לשרת בו באיזור שלי . נמעס לי לחכות אין לי תעסוקה וכל החברות שלי בצבא או עובדות (והם גם גרות רחוק) אז משעמם לי ונמעס לי להיות כול יום בבית לבד (ההורים שלי חוזרים מאוחר) עוד מעט נראה לי שאני אשתגע מהשעימום וגם אני מרגישה לבד. מישהו יכול לעזור לי? למישהו יש רעיון לעבודה בשבילי? אם יש לכם רעיונות מה לעשות? תודה
היי אני עכשיו מחכה לשירות לאומי כבר חצי שנה, עד עכשיו הם אמרו לי שאין מקום פנוי לשרת בו באיזור שלי . נמעס לי לחכות אין לי תעסוקה וכל החברות שלי בצבא או עובדות (והם גם גרות רחוק) אז משעמם לי ונמעס לי להיות כול יום בבית לבד (ההורים שלי חוזרים מאוחר) עוד מעט נראה לי שאני אשתגע מהשעימום וגם אני מרגישה לבד. מישהו יכול לעזור לי? למישהו יש רעיון לעבודה בשבילי? אם יש לכם רעיונות מה לעשות? תודה