צריכה עזרה דחוף!

צריכה עזרה דחוף!

אנשים איך קוראים לשיר של משינה שהולך ככה: זה כתוב בספרים, בשירים במפות הכוכבים....
 

bryan

New member
תחזור תחזור

דרך אגב,סאבלימינל הרסו את השיר הזה
 

Mשינה

New member
לא נכון!

סאבלימינל הרס את השיר הזה, הוא איש אחד, ראפר עלוב ובודד ;) סאבלימינל והצל הרסו את תחזור תחזור.
 

D B D

New member
../images/Emo107.gif מה? מה קורה פה?..

נראה לי שהיובש פה גורם לי קצת להזות.. עופר פטאל כותב בפורום?..
 

Mשינה

New member
והוא גם מצחיק!

מי היה מאמין.... 3 יתרונות במוצר אחד!
 

george12

New member
:O

איך אתה יכול לקרוא לראפר המהולל עלוב ובודד?!?!?!?!?!?!?! יש לו את ה'צל', שכחת?
 

1Reebok

New member
עדיין עלוב.

זה מספיק גרוע לשמוע את זה בטלוויזיה. זה סבל מוחלט לשמוע את זה בהופעה.
 
נכון...! איזה מעצבן זה היה לשמוע

אותם שרים את זה...ועוד בטלויזיה!@ (באיזה אירוע התרמה..:Q)
 

bryan

New member
באותו אירוע התרמה

אם אני לא טועה,אבנר היה המפיק המוסיקלי
 
למעלה