צריכה עזרה בנושא אמבטיות

צריכה עזרה בנושא אמבטיות

הבנתי שיש שני סוגים: פח ואקרילית. מה ההבדלים ביניהם, מה יותר מומלץ? חדר אמבטיה שיהיה לנו יהיה ממש קטן ואורך מקסימלי של אמבטיה יהיה 1.55מ' ורצינו לפחות שתהיה יותר רחבה. נראה לכם שיש אמבטיות כאלה לא סטנדרטיות? ובאותו נושא יש למישהו המלצה לחנויות של כלים סניטריים זולה באזור הצפון?
 

T r i l i a n

New member
כשהלכנו להזמין בחנות אמרו לנו

שהאקרילית יותר טובה, אבל יותר יקרה. אבל אבא של זאפ, שהוא אינסטלטור במקצועו, אמר לנו להיפך - שעדיף לקנות פח. אני בטוחה שיש אמבטיות לא סטנדרטיות, כי חברים שלנו עשו בהזמנה. אבל זה מצריך הקשעה כספית מסוימת.
 

ayush

New member
גם אני יודעת שפח יותר טוב ../images/Emo45.gif

תמיד אפשר להזמין בגודל לא סטנדרטי אבל זה כרוך בתוספת לא תמיד קטנה של כסף.
 

HoGod

New member
אני לא כ"כ מסכימה...גם אנחנו קיבלנו

מהקבלן אמבטית פח והחלפנו לאקרילית מסיבה פשוטה: באמבטיית פח - אם היא מקבלת מכה \ פיצוץ ויש בה סדק, היא פשוט מתחילה להחליד והחלודה מתפשטת לשאר האמבטיה. ראיתי את זה קורה בבית הוריו של בעלי, ולכן החלפנו את האמבטיה לאקרילית.
 

T r i l i a n

New member
למיטב זכרוני לא נורא גבוה

לא מדובר באלפי שקלים, אבל זה היה די מזמן . אני זוכרת שזה היה בסדר גודל של כמה מאות שקלים, אבל יתכן ואני כבר לא זוכרת טוב.
 

מישמש1

New member
לנו יש אקרילית

אמבטיות באות בשני גדלים בדרך כלל, 1.70 ו-1.50 מ'. לנו יש של- ideal standard חברה אמריקאית אני חושבת, טובה מוכרת ובעלת מוניטין בכל העולם. האמבטיה היא של סדרת SPACE והיא מעולה! יש לה "בטן" בחלק של הדוש - מצרפת קישור שתראי בדיוק. הכיור והשירותים מסדרה אחרת (אלטו) יותר פשוטים כי לא אהבנו את הכיור של ספייס.
 

T r i l i a n

New member
אמבטיה יפה =../images/Emo35.gif

אתם עושים דוש באמבטיה? (עוד סקר רב משמעות
)
 

אתי@

New member
זה סקר?

אנחנו לא עושים אמבטיות אלא רק מקלות באמבטיה.
 

T r i l i a n

New member
אני לא סבולת מקלחות באמבטיה

או שאני עושה אמבטיה או שאני משתמשת במקלחון... וכן, אני אשמח לעשות מזה סקר.
 

dorlim

New member
ממה שאני יודעת...

פח נחשב פשוט יותר , נדמה לי בגלל שכמו שהו-גוד רשמה זה מחליד ההבדל במחיר הוא לא כ"כ באמבטיה עצמה כמו בתוספת שדורשת אמבטיה אקרילית - היא דורשת מבנה מיוחד והתקנה מיוחדת שהם אלו שממש מיקרים את העסק לגבי גדלים: הרגילות (מלבני) מגיעות בשתי מידות כסטנדרט 1.70 ו1.60 ויש כל מיני אמבטיות אחרות כמו אמבטית ישיבה, אמבטיה פינתית שמגיעות בגדלים שונים. לדוגמא לגבי אמבטית ישיבה יש סטנדרט של 1.60*1.03 ויש אחת גדולה יותר (נדמה לי 1.60*1.50)
 

נופר30

New member
ההבדל היחיד והגדול הוא

שאמבטיית אקריל שומרת טוב יותר על חום המים
 
למעלה