צריכה עזרה בנוגע לריח דבש

keren shemesh27

New member
צריכה עזרה בנוגע לריח דבש ../images/Emo160.gif

אני מעוננינת לבנות טיול - נופש לתאילנד בערך לשבועיים-שלושה מישהו היה/מכיר ? המלצות על מקומות ? תודה !
 
לא מכירה אבל לימילימ אמורה לחזור

מירח דבש בתאילנד היום או מחר ואני בטוחה שהיא תוכל לתת לך את ההמלצות הכי עדכניות שיש
 

O M

New member
ירח דבש בתאילנד

אני ואישתי רק חזרנו מירח דבש של 3 שבועות בתאלינד, יש לציין שבשבילי זו הפעם השלישית שם, שאלי כל שאלה שעולה לך בראש ואענה בשמחה.
 

O M

New member
תגובה

ממש לא, אני לא חושב שיש צורך בטיול מאורגן לאזור זה.
 

keren shemesh27

New member
לבד תכננתם את הטיול ?

תכננתם הכל מהארץ ? או שהגעתם לשם ולא ידעתם בכלל איפה תשהו כל יום את הלילה... הכוונה אם זה היה ספונטני - או מתוכנן מראש ואם זה מתוכנן מראש - איך ידעתם מה כדאי / איפה לבקר ...?
 

ameital

New member
אתמלול שלחתי מסר מפורט

למישהי אחרת פה. את מעוניינת שאשלח לך? יש שם פירוט של 3 שבועות כוללל עלויות והכל. טיול מדהים ומפנק שעשיתי עם חבר שלי לפני שנה וחצי. צרפתי תמונה סתם בשביל האווירה.... (צילמתי מהבריכה של המלון שהיינו בו בקוסמוי)
 

keren shemesh27

New member
התמונה עושה ממש חשק../images/Emo140.gif

אני אשמח לקבל את הפירוט. תודה על העזרה!
 

גביבית

New member
אני הייתי 3 פעמים...

לפי דעתי אין מקום יותר שווה לירח דבש. ממש אין צורך לטיול מאורגן - כול מלון שם יכול לסדר לך נסיעה לאן שאת רוצה מהיום להיום. לפי דעתי - ישר לאיים, בלי הקטע של הצפון כי האיים זה הפינוק האמיתי. קצת בנקוק בשביל הקניות, ואתם יכולים לסדר טיסות פנימיות מהארץ. כשהיינו שם ההורים של החבר הצטרפו אלינו, והם באמת הלכו על יוקרה ככה שיצא לי לראות גם את הצד הזה של תאילנד. אם תירצי עוד עזרה אני אשמח..
 

keren shemesh27

New member
מספיק שבועיים בשביל

נופש וגם טיולים ? איפה שווה לבקר ? כמה כסף כדאי לגייס בשביל טיול כזה ? אנחנו לא מהטיפוסים של טיול תרמילים. אנחנו קצת יותר מפונקים. לא מלון מפואר אבל אכסניה נורמלית או מלון דרכים...
 

גביבית

New member
הייתי אומרת קחי 3...

אבל אם אתם באמת לחוצים בזמן, סדרו לכם טיסה מהארץ מבנקוק ישר לאיים. זה מעייף כי זה טיסות רצופות, אבל אם יש לכם רק שבועיים אז חבל לבזבז זמן על בנקוק.
 
גמני!

גם אנחנו היינו בירח דבש בתאילנד. היה מדהים. ואני, המפונקת הכי הכי בעולם, הסתובבתי גם במקומות הפחות "נקיים". איך אפשר לנסוע לארץ כזו בלי לבקר בבנקוק, לטייל שם בשווקים ולעשות שופינג מטורף. או בצפון עם הנופים המטורפים!! היה מדהים, והאמת שדווקא באיים פחות התלהבנו בגלל מזג האוויר המשונה שיש להם שם. אם תרצי לשאול שאלות את מוזמנת...רק במסר בבקשה מזל טוב!!
 

ameital

New member
מקום מדהים

אין מילים לתאר. כל מה שסיפרו לי לא מספיק כדי לתאר את הרגשת החופש והכיף. מרגע שנחתנו בבנגקוק נמרח לי חיוך על הפרצוף שלא נמחק עד לרגע שחזרתי לעבודה...
כל מי שביקש פרטים אני תיכף שולחת.
 
למעלה