צריכה המלצה

m a n k o

New member
צריכה המלצה

לוויסקי או קונאיק או ברנדי משו טוב מתנה למורה נהיגה שלי
 

amircn1

New member
יש הרבה סוגים שונים

ואני יכול לתת לך מלא המלצות... מה התקציב שלך ? אם זה מתנה למורה הנהיגה אני מעריך שזה צריך להיות סכום של 100-150 ש"ח, בערך, לא ?! וויסקי אירי: וזאת העדפה אישית שלי - ג'יימסון וויסקי סקוטי בלנדד: גראנט'ס ג'וני ווקר אדום זה רק אני או שכולם מתחילים באות ג' ??
 

m a n k o

New member
כן משהו כזה בסביבות ה150 100

מה עדיף מבין כל מה שרשמת לקנות? אני פשוט לא הכי מבינה בדברים האלה \=
 

amircn1

New member
כתבתי כבר את ההעדפה האישית שלי

נוסיף קצת מספרים, אולי זה יעזור לך להחליט... ג'יימסון - 160 ש"ח (והנה אחד חדש שלא היה קודם) בושמילס - 160 ש"ח ג'וני ווקר אדום - 150-160 ש"ח גראנט'ס - 85-90 ש"ח
 
את בטוחה

שמה שאת רוצה לתת למורה לנהיגה שלך זה אלכוהול ? אין לו עוד תלמידים ...? מה זו הסוציומטיות הזו .......איפה המחשבה על החיים של הנהגים האחרים ועל הנהגים השיכורים שהוא יוציא ? למדריך שלך בקורס ברמנים קנית אוטו ? הכי טוב תקני לו מראה שמאלית חדשה - יש מבצע באוטו-דיפו !!!
 
למעלה