אמא של לינוי
New member
צריכה את עזרתכן . . . .
קודם כול חייבת לציין שאני קוראת סמויה פה ונהנית מכול רגע מהרגע הראשון שמצאתי את הפורום המקסים הזה! אז ככה חברה שלי ובעלה מגיעים אלינו לארוחת ערב ... והיא בהריון .... אני יודעת שהיא מתה על קרם בורלה..... צריכה נואשות מתכון טוב ולא מסובך מידי .... מודה לכן מראש ... חני
קודם כול חייבת לציין שאני קוראת סמויה פה ונהנית מכול רגע מהרגע הראשון שמצאתי את הפורום המקסים הזה! אז ככה חברה שלי ובעלה מגיעים אלינו לארוחת ערב ... והיא בהריון .... אני יודעת שהיא מתה על קרם בורלה..... צריכה נואשות מתכון טוב ולא מסובך מידי .... מודה לכן מראש ... חני