צריכה את עזרתכם!

goldi85

New member
צריכה את עזרתכם!

אני סטודנטית לתואר ראשון בניהול ומדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה. כחלק מהתואר אני צריכה להגיש עבודה סמינריונית שכוללת מחקר אמפירי. המחקר עוסק בעמדות הורים לגבי הרגלי תזונה של ילדיהם. אם אתם הורים וילדיכם הבכור הוא בטווח הגיליים 5-12 אודה לכם מאוד אם תוכלו להקדיש 3 דקות למילוי השאלון. השאלון נמצא בנתיב הזה: https://spreadsheets.google.com/viewform?hl=en&formkey=dHZ4RlBHUW4td2hBMGN5OEQzTmYwSGc6MQ#gid=0 במידה ואתם ניתקלים בבעיות של הרשאות או לא מצליחים לעדכן אודה לכם אם תעדכנו אותי על מנת שאני אסדר את זה בהקדם המון המון תודה לכל המשתתפים! דיאנה.
 
זה סקר מטעם משרד פרסום לחטיפים חסר יושרה.

בתואר ראשון לא חוקרים כלום. ועל אחת כמה וכמה בתואר ראשון בניהול ומחשבים לא חוקרים תזונה. ובמקרה השאלות בודקות אילו פרסומות מצליחות להאכיל ילדים בזבל. מי שמתפרנס מלשקר הורים ולמכור זבל לילדים, הוא פשוט ....
 

goldi85

New member
אני ממש לא שקרנית

1. אחד הקורסים במסלול של ניהול נקרא פרסום, זה הקורס שאני בחרתי. 2. כחלק מתנאי הקבלה של תואר ראשון צריך להכין עבודה סמינריונית באחד הקורסים המתקדמים, העבודה צריכה לכלול מחקר אמפירי. אתה יכול לאמת את זה מול האוניברסיטה הפתוחה. אני לא יודעת אם יצא לך לעשות תואר ראשון או לעשות עבודה סמינריונית, אבל כשאתה עושה מחקר אתה לא מפרט לנחקרים בדיוק את נושא המחקר שלך על מנת למנוע הטיה בתוצאות. אני נתתי הסבר כללי על הנושא שאני חוקרת. כל הכבוד על הניסיון לנחש את נושא המחקר שלי אבל הוא לא יעילות של פרסומות לחטיפים. אם אתה מאוד סקרן ומתעניין בנושא העבודה שלי תשלח לי מסר פרטי ואני אשמח לפרט לך. בכל מקרה, זה מאוד לא יפה לקרוא למישהי שקרנית, להסיק עם עצמך מסקנות ולהאשים אותי במרמה. שיהיה לך המשך יום טוב , דיאנה.
 
פתאום יש לך קשר לפרסום.רק שאין דבר כזה מחקר

בעילום שם של החוקר ושל המנחה. מה בדיוק מספר הקורס והאם עלי לפנות אל ועדת המשמעת של האוניברסיטה או פשוט למשטרה?
 
למעלה