צריך עצה ומהר!!!!

דותן בר

New member
צריך עצה ומהר!!!!

חברים, אני בבעיה. נקלעתי לסיטואציה בה אני יוצא עם בחורה בה אינני חושק יותר, בעוד אני הולך ו"רודף" אחרי אחרת שאינה מעוניינת בי (חיים קשים, צרות של עשירים- תקראו לזה איך שאתם רוצים). והבעיה היא איך מפסיקים מערכת יחסים מבלי לפגוע אנושות בצד השני?????
 

ליאן.

New member
בוא נחשוב רגע...

איך אתה היית רוצה שהבחורה אחריה אתה רודף תאמר לך שהיא לא מעונינת ?
 

דותן בר

New member
הםםםםםםםםם......

זו סוגיה מורכבת, אבל אני בטוח שלו היה לי מושג לא הייתי משתף אותכם בהגיגי ליבי.
 
וגם אז...

קח את כל ההרגשה המשפילה, פוגעת, מביכה, צורבת באגו, וכואבת בלב, תכפיל ב-10, וזו רק השערה. אין דבר כזה לחתוך בלי לדמם, אבל זה חלק מהמשחק. do what u have 2 do. תהיה נעים, אדיב, עדין, ורציני. תהיה ברור. אין מה לעשות... זה אף פעם לא נעים לאף אחד.
 

oreo

New member
הכי חשוב

זה לא לגרור את זה. כאב יהיה שם בכל מקרה אבל פגיעה קשה בדרך כלל נגרמת בגלל חוסר כנות ולהישאר במערכת יחסים אחרי שהיא גמורה מבחינתך נחשב כחוסר כנות. בכל מקרה שיהיה בהצלחה.
 

yam29

New member
אז זהו ש...

בכל מקרה היא תיפגע, גם אם מאוד מאוד תרצה שהיא לא תיפגע. ככה זה צד אחד תמיד נפגע, לצערנו... בכל מקרה תעשה את זה בעדינות וכמובן אל תספר לה שאתה חושק במישהי אחרת כי זה עוד יותר פוגע... וכמו שמישהו חכם אמר פעם "עדיף שניא תיפגע מאשר שאתה תיפגע"... אז שיילך בקלות וספר איך זה נגמר.
 

avi5264

New member
אין בעיה

כל פעם שאתה נמצא איתה קבל שיחות טלפון אנונימיות כמובן שתאמת מראש עם חבר. היא תבין שיש לך נוספות ואז .......
 

דותן בר

New member
זה רע!!!

יש דברים שלא עושים ולא משנה מה קרה, זה אחד מהם. קצת אטיקה לא תזיק. בכל אופן תודות רבות לכם חברים. מחר חוזרים לבסיס בתקווה שהכל יסתדר בהקדם!!! שוב תודה.
 
בשבחי האמת המרה

כמעט כולם אומרים כנות וגם אני. לא מזמן קיבלתי שיחה כנה כזו ממישהו. זה היה מושלם , בדיוק בזמן, כלומר לפני שזה נהיה רע בנינו. אולי גם הסיטואציה הספציפית שהייתי בה תרמה שקיבלתי את זה טוב יחסית. בכל מקרה אני לעד אעריך את היושר הכנות והאומץ של הבחור. במקרה שלי אפילו נשארנו בקשר טוב. תמיד תמיד תמיד לומר את האמת, ובזמן !! לפני שזה נמתח ונמרח. האמת בעדינות כמובן ולא בסגנון "נשבר לי מהפרצוף שלך" (ברור נכון? אבל מה שבטוח..)
 
למעלה