תקטין אותהצריך עזרה
אני רוצה לעלות תמונות אבל זה לא נותן לי בגלל הגודל למישהו יש הצעות איך לסדר את זה? תודה ויום טוב אלירן
את זה גם אני יודע השאלה איך?תקטין אותה
עם תוכנה....את זה גם אני יודע השאלה איך?
אגב אלירן....בכמה תמונות מדוברעם תוכנה....
אם יש לך פוטושופ, אפשר בפוטושופ אם יש לך acdsee אפשר גם בה בחלק מהגרסאות
מאיפה אני מוריד אותה והמשקל הוא מגהאגב אלירן....בכמה תמונות מדובר
ומה המשקל של כל אחת מהן?
מדובר על עשר בערך! ואולי יהיו עודאגב אלירן....בכמה תמונות מדובר
ומה המשקל של כל אחת מהן?
אמממ זה לא מעט...מדובר על עשר בערך! ואולי יהיו עוד
יותר עדיףאמממ זה לא מעט...
את ACDsee אתה יכול להוריד מהאינטרנט בחינם לתקופה של 30 יום כמדומני לפוטושופ צריך רשיונות כמו כל תוכנה אחרת רק שבמקרה של פוטושופ זה בהחלט לא זול אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח אליי את התמונות בדואר אלקטרוני אני אקטין אותן בעבורך. אם אתה מעוניין שלח לי שתים-שלוש תמונות בכל מייל בכדי לא להקשות עליי את הליך ההורדה מבחינת נפח אין בעיה של מקום המייל שלי [email protected]
אני משתמש באתר עם תוכנה קטנהיותר עדיף
irfanview אפשר להוריד מנענע תוכנות בחינם ואפשר איתה להקטין תמנונות ולהמיר לכל הפורמטים שיש.
אין לך מושג כמה עזרת לי תודה!!!!!אני משתמש באתר עם תוכנה קטנה
וחינמית בשם PIX RESIZER פשוטה מאד לשימוש ומומלצת בחום. להוריד מהקישור המצורף.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.