צריך עזרה

מצב
הנושא נעול.

9108701

New member
צריך עזרה

צריך עזרה
אני רוצה לעלות תמונות אבל זה לא נותן לי בגלל הגודל למישהו יש הצעות איך לסדר את זה? תודה ויום טוב אלירן
 

fireman

New member
אגב אלירן....בכמה תמונות מדובר

עם תוכנה....
אם יש לך פוטושופ, אפשר בפוטושופ אם יש לך acdsee אפשר גם בה בחלק מהגרסאות
אגב אלירן....בכמה תמונות מדובר
ומה המשקל של כל אחת מהן?
 

fireman

New member
אמממ זה לא מעט...

מדובר על עשר בערך! ואולי יהיו עוד
אמממ זה לא מעט...
את ACDsee אתה יכול להוריד מהאינטרנט בחינם לתקופה של 30 יום כמדומני לפוטושופ צריך רשיונות כמו כל תוכנה אחרת רק שבמקרה של פוטושופ זה בהחלט לא זול אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח אליי את התמונות בדואר אלקטרוני אני אקטין אותן בעבורך. אם אתה מעוניין שלח לי שתים-שלוש תמונות בכל מייל בכדי לא להקשות עליי את הליך ההורדה מבחינת נפח אין בעיה של מקום המייל שלי [email protected]
 

asaf2000

New member
יותר עדיף

אמממ זה לא מעט...
את ACDsee אתה יכול להוריד מהאינטרנט בחינם לתקופה של 30 יום כמדומני לפוטושופ צריך רשיונות כמו כל תוכנה אחרת רק שבמקרה של פוטושופ זה בהחלט לא זול אם אתה רוצה אתה יכול לשלוח אליי את התמונות בדואר אלקטרוני אני אקטין אותן בעבורך. אם אתה מעוניין שלח לי שתים-שלוש תמונות בכל מייל בכדי לא להקשות עליי את הליך ההורדה מבחינת נפח אין בעיה של מקום המייל שלי [email protected]
יותר עדיף
irfanview אפשר להוריד מנענע תוכנות בחינם ואפשר איתה להקטין תמנונות ולהמיר לכל הפורמטים שיש.
 

hemimoh

New member
אני משתמש באתר עם תוכנה קטנה

יותר עדיף
irfanview אפשר להוריד מנענע תוכנות בחינם ואפשר איתה להקטין תמנונות ולהמיר לכל הפורמטים שיש.
אני משתמש באתר עם תוכנה קטנה
וחינמית בשם PIX RESIZER פשוטה מאד לשימוש ומומלצת בחום. להוריד מהקישור המצורף.
 

9108701

New member
אין לך מושג כמה עזרת לי תודה!!!!!

אני משתמש באתר עם תוכנה קטנה
וחינמית בשם PIX RESIZER פשוטה מאד לשימוש ומומלצת בחום. להוריד מהקישור המצורף.
אין לך מושג כמה עזרת לי תודה!!!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה