צריך עזרה
שלום לכולם, אני בחור בן 20 מת"א שמאמין אמונה חזקה שיש לו את היכולת והכישרון המתאימים בכדי להיות כדורגלן מקצועני ברמה גבוהה, בנוסף למוטיבציה אדירה. אולם רק לאחרונה גיבשתי החלטה לעשות את הצעדים הדרושים על מנת לנסות ולהתפתח בקבוצה באופן רציני. כרגע אני לא קשור לקבוצה כלשהי, וכשהייתי קטן שיחקתי תקופה קצרה בלבד בקבוצה עקב ההורים.. אבל שוב פעם- קיימת בי נחישות אדירה - מה לדעתכם המהלכים שאני יכול/צריך לעשות כדי לקדם את הענין וכמה שיותר מהר .? נ.ב. מהצבא השתחררתי עקב סיבות אישיות אני אשמח לתגובות ענייניות - תודה רבה מראש לכולם!
שלום לכולם, אני בחור בן 20 מת"א שמאמין אמונה חזקה שיש לו את היכולת והכישרון המתאימים בכדי להיות כדורגלן מקצועני ברמה גבוהה, בנוסף למוטיבציה אדירה. אולם רק לאחרונה גיבשתי החלטה לעשות את הצעדים הדרושים על מנת לנסות ולהתפתח בקבוצה באופן רציני. כרגע אני לא קשור לקבוצה כלשהי, וכשהייתי קטן שיחקתי תקופה קצרה בלבד בקבוצה עקב ההורים.. אבל שוב פעם- קיימת בי נחישות אדירה - מה לדעתכם המהלכים שאני יכול/צריך לעשות כדי לקדם את הענין וכמה שיותר מהר .? נ.ב. מהצבא השתחררתי עקב סיבות אישיות אני אשמח לתגובות ענייניות - תודה רבה מראש לכולם!