צריך עזרה קטנה.

צריך עזרה קטנה.

פתחתי לי בשעה טובה ומוצלחת דמות בסיגנוס. בחרתי פיראט. עכשיו מה בדיוק אני אמור לעלות מבחינת הסקילים? כלומר, ראיתי שיש שם סקילים זהים לפיראט אגרופן רגיל, אך יש גם חדשים. מישהו יודע מה לעלות למה? אני מודה מראש לעוזרים.
 

Hasselblad

New member
סורי אני לא ממש יודעת לעזור בזה...

אם לא יענו לך אשאל חברים שלי במשחק בערב או מחר תלוי מתי אחזור היום הביתה
 
למעלה