פרד וויזלי המקורי
New member
צריך עזרה קטנה.
פתחתי לי בשעה טובה ומוצלחת דמות בסיגנוס. בחרתי פיראט. עכשיו מה בדיוק אני אמור לעלות מבחינת הסקילים? כלומר, ראיתי שיש שם סקילים זהים לפיראט אגרופן רגיל, אך יש גם חדשים. מישהו יודע מה לעלות למה? אני מודה מראש לעוזרים.
פתחתי לי בשעה טובה ומוצלחת דמות בסיגנוס. בחרתי פיראט. עכשיו מה בדיוק אני אמור לעלות מבחינת הסקילים? כלומר, ראיתי שיש שם סקילים זהים לפיראט אגרופן רגיל, אך יש גם חדשים. מישהו יודע מה לעלות למה? אני מודה מראש לעוזרים.