צריך עזרה מוותיק עם כתובת בארהב

sirpad

New member
צריך עזרה מוותיק עם כתובת בארהב

אני רוצה לקנות משהו מאיביי שמוכרים רק לארהב. אני רוצה לשלוח אליכם ושתשלחו אלי, אני אקח את הוצאות המשלוח. יש לי חצי שעה עד שנגמרת המכירה. תודה מראש.
 

sirpad

New member
דאמיט!!!!!

סלסרו היה נדיב לסייע ואני ככה יושב מול האיביי, והנה דקה לסגירה, ואני תאמת נרדם בשמירה לא שם לב שיש עוד אחד כמוני שמנסה לגנוב את הקנייה הדי רדומה הזו בשניות הסיום, 15 שניות לסוף אני מעלה ל11 דולר מקבל הודעה שזה כבר על 20 דולר, מיד רושם 25 דולר, ואז הפאקן איביי שואל אותי אם אני בטוח שאני רוצה לבצע את הרכישה שכן המוכר מציין שהוא לא שולח לדנמרק!!!!!! והלקרוא את ההודעה הזו וללחוץ בכל זאת לאשר שרפו לי את ה10 שניות וההצעה שלי הגיעה 2 שניות מאוחר מדי............................. לפעמים זה לא הכי יוזר פרעדנלי לשאול יותר מדי שאלות!
 

arnond

New member
בפעם הבאה

תשתמש בתוכנות/אתרי snipe. התוכנה/אתר מגישים את ההצעה הכי נמוכה שניתן בשניות האחרונות של המכירה כך שרוב הסיכויים שתצליח להשיג את המכירה במחיר טוב.
 
אל תצטער

אמא שלי אומרת : אם לא הולך, סימן שלא צריך. וכמה שהיא צודקת. ברגע הראשון נראה לך שהפסדת מי יודע מה, אבל תראה שתהיה מרוצה מזה שלא קנית.
 

סלסרו

New member
או, אולי, פשוט משלימים עם הבאסה, ומשכנעים את

עצמנו שזה היה הדבר הנכון.
 
בכלל לא

הנה אתמול למשל, רציתי לנסוע לבקר חברה. צלצלתי ולא היתה תשובה בשני הקוים וגם בסלולאריים. הצטערתי מאוד כי לא מזדמן לעתים קרובות והחלטנו כמובן שלא נוסעים. כעבור כשעה התחלתי להרגיש רע וזה נמשך מספר שעות. כל כך שמחתי שהייתי בבית ולא בנסיעה, ממש שמחתי שלא תפסתי אותה.
 
../images/Emo13.gif

למה שהיה לי באותו ערב דרושים גורמים דומיננטיים יותר מסתם הרגשה רעה בגלל נסיעה שלא התקיימה.
 
למעלה