צריך עזרה דיי דחוף

צריך עזרה דיי דחוף

אני גר באזור השרון ואין שום חוג\מועדון גו קרוב אלי אני מנסה לשחק באינטרנט אבל אני בשוט לא מבין כלום כאילו אני מנסה להבין למה אנשים עושים את המהלכים שלהם ואני לא מבין כלום ואני כל הזמן מפסיד ואין לי ממה ללמוד למישהו יש רעיון מה יכול לעזור לי במצב הזה?
 

Song17

New member
התשובה הכי נוחה היא בכל זאת באינטרנט...

באתר הזה: http://www.playgo.to/interactive/hebrew/ יש לך הסבר טוב מאוד בעברית על הבסיס של המשחק - החוקים וקצת טכניקה בסיסית. אם תבין את כל מה שכתוב שם אתה בטח תוכל להבין למה אתה מפסיד או מנצח. יש שם גם שרת די נוח שאפשר לשחק בו וההרשמה לוקחת חצי דקה. http://igo.cc/club/enter-e.php תצטרך להרשם לפני שאתה תוכל להכנס.. יש שם הרבה שחקנים מתחילים. אם אתה עדיין לא מבין ואתה יודע להתחבר ל-KGS אז תוכל לנסות לבקש שם בחדר העברי שיסבירו לך (אבל לא בטוח שיהיה אפשר לעזור לך הרבה אם לא תבין את ההסבר באתר הראשון שרשמתי...). בהצלחה, ורך אגב יש כמה שחקנים מרמת השרון.
 

Song17

New member
ככה בערך:

אני מקווה שנכנסת כבר לאתר שנתתי לך. בכל מקרה, לחדר העברי, או "חדר המשחקים העברי" שזה השם שלו, אתה מגיע דרך רשימת החדרים ואני חושב שזה נמצא בחדרים הכלליים. או באנגלית Rooms->General. אולי אני קצת טועה, אבל לא קשה ממש למצוא את זה. תגיד אם הסתבכת...
 
למעלה