צריך עזרה דחוף!!!

eshman

New member
צריך עזרה דחוף!!!

היי לכולם בעוד שבוע אני אעבור מבחן קבלה לקורס תיכנות של משרד העבודה (המתקיים בבית ברל) נמסר לי שהבחינה תהיה ברמת 4 יחידות מתמטיקה ותכלול אלגברה לא נמסרו נושאים מפורטים אני מאד אודה לכל מי שעבר בחינה שכזאת לאחרונה ויוכל לספר לי אילו נושאים הופיעו בבחינה ואם אפשר אשמח לקבל דוגמאות לשאלות תודה, אשל
 
למעלה