אתה חייב להסיר תוכנות
אתה יכול גם למחוק אותן מטעינה אוטומתית כשהמחשב עולה אתה יכול להשתמש בתוכנות שבודקות ומסירות תוכנות לא רצויות אבל הכי טוב והכי בריא - זה פשוט להסיר מה שאתה אל צריך, ולמנוע ולהסיר תוכנות מטעינה אוטומתית כשהמחשב שלך נטען לדוגמא: התחל-> תוכניות -> הפעלה start -> programs -> startup שם תוכל למצוא רשימה של תוכניות שעולות בהתחלה ואם יש תוכנות שאפשר למנוע - אולי כדאי שתסיר אותם משם (ע"י מחיקה) נ.ב. עוד טיפ קטן - בכל התוכנות שפתוחות לך ליד השעון למטה - כנס להגדרות שלהם ותנסה לשנות אותם ל: "אל תטען אוטומתית בהפעלת המחשב". בהצלחה!