צריך עזרה דחוף!!

16אלי

New member
צריך עזרה דחוף!!

היות ומשאב מערכת נמוכים 67% המחשב נתקע מספר רב של פעמים. בתמיכה (בביזק בין לאומי) אמרו לי צריך להיות 85% שאלתי היא: איך אפשר להעלות את משאבי המערכת מ-67% ל-80/85%? שתהיה על כולנו שבת מקסימה וניפלאה!! בתודה מראש אלי
 

16אלי

New member
שבוע טוב לכולם!!

הפסד שלי, שאף אחד לא יכול לעזור. אך עד מחר אלוהים גדוללללללללל המשך ערב מצויין לכולנו!!
 

marik

New member
אתה חייב להסיר תוכנות

אתה יכול גם למחוק אותן מטעינה אוטומתית כשהמחשב עולה אתה יכול להשתמש בתוכנות שבודקות ומסירות תוכנות לא רצויות אבל הכי טוב והכי בריא - זה פשוט להסיר מה שאתה אל צריך, ולמנוע ולהסיר תוכנות מטעינה אוטומתית כשהמחשב שלך נטען לדוגמא: התחל-> תוכניות -> הפעלה start -> programs -> startup שם תוכל למצוא רשימה של תוכניות שעולות בהתחלה ואם יש תוכנות שאפשר למנוע - אולי כדאי שתסיר אותם משם (ע"י מחיקה) נ.ב. עוד טיפ קטן - בכל התוכנות שפתוחות לך ליד השעון למטה - כנס להגדרות שלהם ותנסה לשנות אותם ל: "אל תטען אוטומתית בהפעלת המחשב". בהצלחה!
 
למעלה