מישהו מהדרום
New member
צריך עזרה בנושא שלט...
שלום לכולם... יש לי שלט די ישן של חברת ג´יי אר, מדגם קרקס 4 (circus 4) ואני לא ממש יודע כמה ערוצים יש לו, או כמה מילי אמפר הוא מקבל... למישהן יש שלט כזה או היה לו... עזרה בבקשה... תודה מראש....
שלום לכולם... יש לי שלט די ישן של חברת ג´יי אר, מדגם קרקס 4 (circus 4) ואני לא ממש יודע כמה ערוצים יש לו, או כמה מילי אמפר הוא מקבל... למישהן יש שלט כזה או היה לו... עזרה בבקשה... תודה מראש....