צריך עזרה בנושא שלט...

צריך עזרה בנושא שלט...

שלום לכולם... יש לי שלט די ישן של חברת ג´יי אר, מדגם קרקס 4 (circus 4) ואני לא ממש יודע כמה ערוצים יש לו, או כמה מילי אמפר הוא מקבל... למישהן יש שלט כזה או היה לו... עזרה בבקשה... תודה מראש....
 
למעלה