צריך יעוץ בשרת צ'ט..

DarkSwell

New member
צריך יעוץ בשרת צ'ט..

אני צריך שרת צ'ט, יש את ה IRC שהוא מצויין, אתרים רבים משתמשים בו וכו.. אבל, אני מעוניין בכמה פעולות שלא ניתן לממשם ב IRC אלא אם כן אשנה את קוד המקור. יש ביכולתי לכתוב אפליקצית שרת בדיוק כמו שאני רוצה. השאלה היא האם כדאי לי יותר להשתמש ב IRC..? ולמה.? (למי שמנוסה בנושא) מבחינת שפה אני אשתמש ב cpp או ב java. תודה.
 

DadleFish

New member
בוודאי.

כדאי לך לאתר יישום קוד פתוח של IRC ולהשתמש בו. גם אם יש כמה פעולות שאתה רוצה להוסיף, בכל מקרה זה ייקח פחות זמן. השאלה היותר חשובה היא מה אופק הפרויקט. אם אתה רוצה להוסיף א,ב,ג ולסגור עניין - הייתי ממליץ על שינויים קטנים בקוד של השרת וזהו. אם זה מתוכנן להיות פרויקט ענקי וממושך, אולי בכל זאת הייתי שוקל לפתח אותו לבד. שים לב שמן הסתם תרצה לפתח בכל מקרה בפרוטוקול של IRC, כי הרבה משתמשים בו - ייתכן שכדאי לך לאתר ספריה שמממשת את הפרוטוקול בצורת API פשוט ולבנות מעליה אפליקציה שלמה. לא הייתי יושב לפתח את הפרוטוקול עצמו בכל מקרה.
 
למעלה