צריך יעוץ בשרת צ'ט..
אני צריך שרת צ'ט, יש את ה IRC שהוא מצויין, אתרים רבים משתמשים בו וכו.. אבל, אני מעוניין בכמה פעולות שלא ניתן לממשם ב IRC אלא אם כן אשנה את קוד המקור. יש ביכולתי לכתוב אפליקצית שרת בדיוק כמו שאני רוצה. השאלה היא האם כדאי לי יותר להשתמש ב IRC..? ולמה.? (למי שמנוסה בנושא) מבחינת שפה אני אשתמש ב cpp או ב java. תודה.
אני צריך שרת צ'ט, יש את ה IRC שהוא מצויין, אתרים רבים משתמשים בו וכו.. אבל, אני מעוניין בכמה פעולות שלא ניתן לממשם ב IRC אלא אם כן אשנה את קוד המקור. יש ביכולתי לכתוב אפליקצית שרת בדיוק כמו שאני רוצה. השאלה היא האם כדאי לי יותר להשתמש ב IRC..? ולמה.? (למי שמנוסה בנושא) מבחינת שפה אני אשתמש ב cpp או ב java. תודה.