צריך ייעוץ...

olamkatan

New member
צריך ייעוץ...

בעוד כמה שבועות יש לאמא יום הולדת ונתקעתי בלי מתנה. חשבתי לקרוא לכוכב על שמה דרך קרייזישופ (crazyshop.co.il). הבעייה היא שהחברה הזו גורמת לי להרים גבה והאתר של USL - star-names.orgבכלל מחשיד. מישהו התנסה כבר בקנייה כזאת? צריך להיזהר?
 

ilanitso

New member
עזוב אותך משטויות ...

האמת שראיתי את האתר הזה ונראה לי טיפשי לבזבז כסף על משהו כזה תחשוב רגע בהגיוןאתה יכול להצביע על נק´ בשמים ולהגיד לאמא שלך שזה קרוי על שמה ולהדפיס במחשב איזו שהיא תעודה. מה היא יכולה לעשות עם זה וחוץ מזה זה נראה לי כמו משהו שנראה בקרוב בכלבוטק. תקנה לה משהו קצת יותר שימושי אולי תזמין אותה לאיזה יום כיף באיזו חנות לאיפור יש להם קורס אישי להתאמת איפור נשים אוהבות את זה (במקרה אני גם מאפרת) או שאם היא בתחום המיסטיקה אולי איזו הרצאה בתחום או שסתם זר פרחים מושקע ומזל טוב אילנית|
 
למעלה