עזוב אותך משטויות ...
האמת שראיתי את האתר הזה ונראה לי טיפשי לבזבז כסף על משהו כזה תחשוב רגע בהגיוןאתה יכול להצביע על נק´ בשמים ולהגיד לאמא שלך שזה קרוי על שמה ולהדפיס במחשב איזו שהיא תעודה. מה היא יכולה לעשות עם זה וחוץ מזה זה נראה לי כמו משהו שנראה בקרוב בכלבוטק. תקנה לה משהו קצת יותר שימושי אולי תזמין אותה לאיזה יום כיף באיזו חנות לאיפור יש להם קורס אישי להתאמת איפור נשים אוהבות את זה (במקרה אני גם מאפרת) או שאם היא בתחום המיסטיקה אולי איזו הרצאה בתחום או שסתם זר פרחים מושקע ומזל טוב אילנית|