צריך חוות דעת או המלצה על אופנוע

gray

New member
מה שאומר שאפשר לקנות TDM בזול

וגם למכור בזול.
 

vmisha

New member
לקנות בזול אפשר אם תצליח למצוא אחד

(מוזמן לבקר ביד-2 ולחזור עם רשמים)
&nbsp
למכור בזול תוכל אם תרד עוד (הרבה) יותר מהמחיר הזול שקנית, או שתחכה חודשים רבים עד שיגיע קונה. (אגב, גם אם תוריד את המחיר, זה לא מובטח שתמכור במהרה. רוב האנשים בארץ לא מכירים את הדגם הזה, למרות שהוא מוצלח)
 

gray

New member
לא כלכך מסתדר מה שאתה אומר

למעלה כתבו שיש 3 ביד2.
תקנה ב40% מתחת למחירון-סביר שזה גם מה שתצטרך להוריד כדי למכור. אם אתה משלם הרבה יותר מידי על אופנוע ואז מתפלא שאתה המשוגע היחיד-זה כבר סיפור אחר.
TDM 900 בפחות מ20K זה המון אופנוע בכלום כסף. תמכור אותו ב10 אחרי כמה שנים? לא נורא בכלל. ואם תרד ל8? גם לא קרה כלום.
זה לא אופנוע לקנות לקיץ אחד ואז להעיף.
 

vmisha

New member
נכון לעכשיו

ביד-2 יש שני כלים (אחד בפ"ת ואחד בטבריה).
כדי לקנות 40% מתחת למחירון, אתה צריך למצוא מוכר שיהיה מספיק מיואש כדי להסכים (ואנחנו חיים בשיראל, נכון?).
ושוב אחזור על מה שכבר אמרתי - TDM 900, כמה שזה אופנוע מעולה, אינו מוּכָּר בארץ. לא משנה איזה מחיר תציע, אף אחד לא יימצא אותו בלוח, כי אף אחד לא ייחפש.
 

gray

New member
אין קונים-הקונה הוא המלך

מתקשר לשנייהם ומציע 20K. מתאים להם? סבבה.
לא מתאים? מחפש כלים אחרים, מקסימום חוזר אליהם עוד שבועיים חודש. מציע 18K.
בסוף או שאחד מהם ימכור לך, או שבעצם יש קונים והפסדת.
 

vmisha

New member
ואחרי X שנים המצב מתהפך

מתקשרים אליך ומציעים 13, אתה לא מסכים. מתקשרים אחרי שבועיים ומציעים 11... (וזה בהנחה שמתקשרים אליך בכלל)
 

gray

New member
סבבה. לקחתי בחשבון.

לא מתקשרים? עושה טרייד ב8K וממשיך הלאה, להפסיד 10K בירידת ערך ב3 שנים זה לא משהו שהוא חריג או מיוחד, יש שיגידו שזה אפילו ממש ממש טוב.
 

vmisha

New member
אתה אופטימי לגבי 10K ב-3 שנים (כשמדובר ב-TDM)

והרבה (מאוד) אנשים לא יהיו מוכנים להפסד כזה, בנוסף לכאב ראש של מכירת כלי שאין לו שוק.
 

בועז בר

New member
הונדה וואראדרו עדיף על הויסטרום הגדול ביום-יום,

תחזוקה זולה יחסית, טיפול כל 12K ק"מ, הנסיעה נוחה ומפנקת,
&nbsp
ורק צריכת הדלק (כמו שאר הליטרים התיוריים) היא כמו של רכב ממוצע - 14-18 קמ"ל.
&nbsp
ה-650 עדיפים בדלק ובהתנהלות העירונית, וגם ה-TDM יותר קרוב אליהם מהבחינות האלה, למרות הנפח.
 

jekyll1

New member
מדוע לא SILVER WING

נוח מאוד לרכיבה ארוכה. צריכת דלק מעל 20 ק"מ לליטר, 0 תקלות, מקום לאחסן , מהירות שיוט 130 קמ"ש ,מגן רוח שחוסם את הרוח כמעט לחלוטין. מ- 40,000 ישאר לך עודף. הבעיה היא שקטנוע על שכזה מהווה תחרות לשאר.
 

Yemeth

New member
למרות שהיה לי אחד כזה במשך שנה

זה לא אופנוע. ממש ממש לא אופנוע.
בנוסף, הוא לא יכול להתחרות בויסטרום מבחינת נוחות.
 

liquidspice

New member
הסילבר כלי מעולה


פרקטי יותר, אבל זה לא אופנוע
&nbsp
אם השכל שלי היה יותר חזק מהאגו, הייתי נשאר עם הסילברווינג
 
למעלה