צריך חוות דעת או המלצה על אופנוע

garad4

New member
צריך חוות דעת או המלצה על אופנוע

אני צריך אופנוע לנסיעה יומית מהמרכז לחיפה וחזרה. בתקציב של עד 40,000 ש"ח. חשוב לי שיהיה נוח, מהיר מספיק ומאחר והקילומטרז' יהיה גבוהה אני צריך גם שהאחזקה שלו לא תיהיה יקרה. חשבתי על suzuki V-strom 1000 מה דעתכם? יש המלצות אחרות? תודה.
 
עוד אופציה היא סוזוקי בנדיט

אמנם אני משוחד בתור רוכב בנדיט אבל
רכבתי על הויסטרום הקטן 650 ואני לא יכול להגיד עליו שום דבר רע.
פשוט אופנוע פרקטי לחלוטין
לא מכיר את הויסטרום הגדול יותר
הבנדיט קצת יותר ספורטיבי ועדיין אופנוע תיור שנח לרכב עליו
מבחינת מנוע לבנדיט יש מומנט בכל סל"ד שזה מדהים
ושוב אני לא יודע להשוות לויסטרום 1000 אבל מול ה650 זה הבדל ענק
&nbsp
 

garad4

New member
ואיך התחזוקה של הבנדיט?

כל כמה קילומטרים טיפול ומה העלות לטיפול?
 
טיפול כל 6000

ואני מטפל לבד בבנדיט.
מעבר לכך אין לו תקלות.
&nbsp
אם כבר קח בחשבון שאופנוע ליטר טוחן צמיגים יותר מאופנוע 650.
וגם יותר דלק
 
לא כפול אבל בטוח שיותר

הויסטרום אוכל כ 1 ל 24
ובנדיט הזרקה כ 1 ל 18
הבנדיט הזקן שלי עושה 1 ל 16
וכשמתפרעים 1 ל 13
 

Dresdner

New member
למה עדיף

בזמנו כתבתי פוסט מושקע על הוי סטרום 1000 אבל כמו שאתה יודע הכל בזבל.
בקצרה הוי סטרום 1000 (הישן) הוא אופנוע גס יותר מה650 והמנוע שלו שאולי יצטיין בSV 1000 ממש לא מתאים לאופנוע אדוונצ'ר, זה לא מנוע V עתיר מומנט בסל"ד נמוך וזה האופנוע היחיד שאי פעם הרגשתי שבזמן תנועה צריך להכניס להילוך ראשון, תוסיף לזה ידית קלאץ קפיצית מידי וכל העניין ממש לא נוח בתוך העיר.
ה650 רך יותר לתפעול ומתנהג טוב יותר כמעט בכל פרמטר חוץ משיוט במהירויות גבוהות .
לא סתם ה650 זכה בכל תואר אפשרי באירופה בזמן שה1000 דישדש מאחור.
למרות הנ"ל ה1000 הוא אופנוע טוב מאד רק שה650 הופך אותו למיותר במיוחד במדינה כמו ישראל
 

garad4

New member
תודה, אבל

אם הנסיעות שלי הם בעיקר מחוץ לעיר, אז לא עדיף את ה-1000?
 

Yemeth

New member
ה-650 לא חלש

יחסית לליטר+ אולי כן, אבל הוא מספיק בשביל היום-יום...אלא אם פשוט בא לך הרבה כוח. זה כבר משהו אחר
 

Dresdner

New member
המקרה היחיד שהייתי ממליץ לך על ה1000

במקום ה650 זה אם אתה כל הזמן בהרכבה ורוכב על כביש 6 לכל השאר 650.
אתה חייב להבין מה שאני בזמנו לא הבנתי ה1000 זה לא ה650 רק עם מנוע יותר גדול למרות שעל הנייר זה ככה
 

gilroy

New member
נצלש דרזדנר

נדלק לי אור אדום בלוח השעונים עם הודעת fi לסירוגין בשעת נסיעה. בקיצור, עשיתי כל מה שכתוב בכל מקום אפשרי..dealer mode. , לקצר בין שתי נקודות, וקיבלתי הודעה c45. איזה יופי ! אבל מה! יש הכל חוץ מ c45 !!!
אולי אתה יודע משהו , כי לא מצאתי זכר להודעה הנ"ל..תודה מראש, אגב מדובר באופנוע עלות\תועלת מספר אחד בתבל �� dl650 שנת 2005
 

Dresdner

New member
יש לי מלא חומר על הDESKTOP בבית אני יבדוק בערב

ואם אין אני ישתמש בקשרים שעוד נשארו לי בברנז'ת הוי סטרום האירופית
 

Dresdner

New member
ב2005 C45=C44 חיישן למבדה

ב2007 C45 הופך להיות חיישן מהירות של הABS בגלגל האחורי.
C45 קורה כאשר יש שינוי במתח וזה קשור גם לחימום של החיישן לכן תתחיל בלבדוק את הקוננקטור שהחוטים יושבים כמו שצריך אולי איזה ספריי מגעים לא יזיק.
אחר כך תעבור לחיישן עצמו, צריך לפרק אותו (בהצלחה, הדבר הזה יושב סופר חזק בפנים) ולנקות אותו.
אם הנ"ל לא עוזר צריך חיישן חדש
 

gilroy

New member
תודה תותח
- ארוחה עלי

C44
זה
heated oxygen sensor
HO2S

איפה הוא נמצא ? יש לך איזה איור או תמונה.
 

vmisha

New member
כפי שכבר ענו לך, ויסטרום 650 מתאים למשימה

אין סיבה לקנות את ה-1000.
אני לא יודע מה המחירון הנוכחי. מניח שבתקציב שלך תוכל לקנות אחד משנת 2009 (פלוס מינוס שנה).
לי יש כזה. אין שום בעיה לנסוע איתו גם 400 ק"מ ביום (מבחינת נוחות). מגיע למהירויות מספיק לא חוקיות

יש עוד דגם שיתאים - YAMAHA TDM 900. היתרון שלו הוא (בנוסף לנפח יותר גדול) מרווח טיפולים גדול יותר (כל 10K לעומת 6K של הויסטרום). הוא גם נוח. אבל הוא לא סחיר (פעם אחרונה שהסתכלתי ביד-2 היו 2-3 כאלה, ולכשתרצה למכור, יהיה לך קשה להפטר ממנו, למרות שהוא מצוין).
 
למעלה