צריך התייעצות ממכם בקשר לחיפוש הישן

צריך התייעצות ממכם בקשר לחיפוש הישן

שמתם לב שתפוז שמו אופציית מעבר לחיפוש המתקדם הישן? עכשיו השאלה שלי- גם לכם החיפוש הישן לא עובד כמו פעם? האם זה אפשרי מבחינת ההנהלה להחזיר רק את הממשק של החיפוש הישן ולהשאיר בעצם את כל המנגנון של החיפוש החדש?? אני שואל אתכם כי אתם מבינים במחשבים ואתם בטוח יודעים אם אפשר לעשות דבר כזה... אז מה דעתכם???
 

uriler

New member
תגיד, אתה מחפש עזרה בלמצוא

עוד תלונות לפורום המשוב? ביקשתם שיחזירו את החיפוש הישן, החזירו. עכשיו אתה תלונן שהוא לא עובד כמו שצריך? ולעניין - מנוע החיפוש הישן הוחזר, ממשק + מנוע. מנוע החיפוש החדש קיים - ממשק + מנוע. חוץ מהצוות הטכני של תפוז אף אחד לא יודע איך עובדים שני המנועים או מה השוני ביניהם. יכול להיות שנעשו שינויים במערכת כדי להתאימה לחדש, אי אפשר לדעת. תהיה סבלני, ואל תחפש עילה למריבה...
 
תפוז מחפשים לריב לא אני

אני רוצה מנוע חיפוש נורמלי כמו שהיה וזה הכל. לא מחפש שום דבר יותר מזה... אני לא מבין למה אתה מדבר...אני ראיתי את התגובה שלך בפורום משוב וגם אתה כעסת על ההחלטה להשאיר את מנוע החיפוש החדש אז מה קרה? ההבדל ביני לבינך זה שאני אספתי אנשים (ועדיין אוסף) ואני עזרתי להפיץ את הודעת המחאה (שתפסה למעלה מ1000 תגובות(!) ואם תשאל אותי היא בהחלט האיצה את ההנהלה להחזיר את מנוע החיפוש הישן) ואני ממשיך להאבק בהם על מנת שלנו הגולשים יהיה נוח...אז בבקשה בלי להטיף לי מוסר ולהגיד שאני מחפש מריבות... לפני שתפוז התחילו עם השטויות האלה אני ישבתי בשקט וגלשתי בהנאה...לא הייתה לי שום תלונה כך שאף אחד לא יכול להגיד שזה באופי שלי לחפש סיבות למסיבות.. אם לפני שבוע הייתי מקשיב לעצתך ומחכה בסבלנות אני לא יודע מה היה היום, אבל לפי דעתי היינו נשארים עם האופציה לחיפוש החדש בלבד והיינו נתקעים עם עוד אלף דברים (כמו הפרסמות שלא ניתן היה לסגור בדף הבית שתפוז העיפו תוך יום בגלל תגובות זועמות). מסקנה- לא לחכות בסבלנות לאנשים אחרים שיעשו את העבודה אלא לעשות את העבודה.. לילה טוב.
 
למעלה