webmasterN
New member
צריך המלצה ללוח אם ....
אני צריך שתמליצו לי בבקשה על לוח אם שתומך במעבדים של אינטל P3 - 1 גיגה הרץ וקצת (1.20 גיגה הרץ). בעל 2 יציאות USB (או יותר) ולפחות יציאה אחת של USB 2 (אם יש דבר כזה). יציאה למדפסת (לא USB). תמיכה בהרדיסקים גדולים כמובן (2 של 40 גיגה). *שלא יהיה בו כרטיס קול מובנה או כרטיס מסך מובנה יש לי אותם בנפרד, אינני רוצה שום תוספות מיותרות. *תרשמו בבקשה גם שם הדגם המלא + מחיר . תודה מראש.
אני צריך שתמליצו לי בבקשה על לוח אם שתומך במעבדים של אינטל P3 - 1 גיגה הרץ וקצת (1.20 גיגה הרץ). בעל 2 יציאות USB (או יותר) ולפחות יציאה אחת של USB 2 (אם יש דבר כזה). יציאה למדפסת (לא USB). תמיכה בהרדיסקים גדולים כמובן (2 של 40 גיגה). *שלא יהיה בו כרטיס קול מובנה או כרטיס מסך מובנה יש לי אותם בנפרד, אינני רוצה שום תוספות מיותרות. *תרשמו בבקשה גם שם הדגם המלא + מחיר . תודה מראש.