צריך אתגר.

צריך אתגר.

אני מחפש נושא למשחק שאבנה. המשחק צריך להיות נחמד, מהנה, ושירצו לחזור לשחק. שלא יצטרכו לחשוב יותר מידי (מה אפשר לצפות מישראלים? שישתמשו במח?) ומקורי. למישהו יש רעיונות? מישהו מעוניין לעזור?
 

freak2100

New member
אם היה לי רעיון כזה...

הייתי בונה את המשחק
 

De-Panther

New member
או לחילופין מוכר את|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

הרעיון לחברה כלשהי תמורת הרבה כסף
 

freak2100

New member
הוא לא ביקש משחק כבד

ומשוכלל, אלא משחק קטן שלא דורש חשיבה וממכר על פי מיטב הבנתי - משהו פשוט מאוד, כמו כל המשחקים החינמיים שמסתובבים באינטרנט (אלה הטובים)
 

pex

New member
משחקי פאזל

ואני מתכוון למשחקים כמו bubble bubble משחק דומה ל- supaplex לא להרכבת תמונות גם משחק snake ופקמן (לא סתם סנייק ופקמן) זה נחמד
 
למעלה