צרות בגן עדן
יש לי ריל פליר 10 שעובד עם האקספלורר 6 האקספלוור שלי הרגיל נדפק יש לו בעית DUMP עכשיו כל כמה דקות עולה תוכנית שמנסה לפפתוח דף בגלשן האקספלורר הרגיל הדפוק בשם dlm מה זו התוכנית הזו? היא כמובון לא עולה כי האקסלפורר מוציא הודעת שגיאה מה זו התוכנית הזו זה בוינדוס זה לא היה פתאום הופיע מה עושים כדי שלא יעלה כל כמה דקות תודה
יש לי ריל פליר 10 שעובד עם האקספלורר 6 האקספלוור שלי הרגיל נדפק יש לו בעית DUMP עכשיו כל כמה דקות עולה תוכנית שמנסה לפפתוח דף בגלשן האקספלורר הרגיל הדפוק בשם dlm מה זו התוכנית הזו? היא כמובון לא עולה כי האקסלפורר מוציא הודעת שגיאה מה זו התוכנית הזו זה בוינדוס זה לא היה פתאום הופיע מה עושים כדי שלא יעלה כל כמה דקות תודה