צרות בגן עדן

kuponkup

New member
צרות בגן עדן

יש לי ריל פליר 10 שעובד עם האקספלורר 6 האקספלוור שלי הרגיל נדפק יש לו בעית DUMP עכשיו כל כמה דקות עולה תוכנית שמנסה לפפתוח דף בגלשן האקספלורר הרגיל הדפוק בשם dlm מה זו התוכנית הזו? היא כמובון לא עולה כי האקסלפורר מוציא הודעת שגיאה מה זו התוכנית הזו זה בוינדוס זה לא היה פתאום הופיע מה עושים כדי שלא יעלה כל כמה דקות תודה
 

erandb

New member
צרף צילום מסך

סרוק עם AD AWARE וספיי בוט.אחרי שהם מעודכנים.וגם עם אנטי וירוס מעודכן.דבר זה ישלול וירוס .אח"כ תחזור ותגיד מה קורה. לא כתבת איזה מערכת הפעלה ?
 

kuponkup

New member
סרקיתי אד וור ניקיתי זמניים באקספלו

מערכת הפעלה 98 אי מהדורה 2 אני לא לא יודע מה לעשות באמת כל כמה דקות תוכניתמשוסימת מנסה לעלות את הדף אלא האקספלורר לשי לא תקין ואז הכל נתקע
 

kuponkup

New member
לא יודע לעשות צילו ם מסך וגם

אין מה לצלם כי זה הודעת השדגיאה של האקספלוור שמנסה לעלות עי תוכנית לא מובנת DLM. ?
 
למעלה