צפרא טבא לכולם! הגעתי. LET THE GAMES BEGIN!
נ נפש אשה New member 29/1/01 #2 גם אני רוצה הי אגו, עד היום לא השתתפתי במשחקים, אבל אף פעם לא מאוחר להתחיל לא??? אז שיהיה לך אחלה יום וקדימה.. LET`S PLAY!!!!! נפש אשה
גם אני רוצה הי אגו, עד היום לא השתתפתי במשחקים, אבל אף פעם לא מאוחר להתחיל לא??? אז שיהיה לך אחלה יום וקדימה.. LET`S PLAY!!!!! נפש אשה