צפיה בסרטונים בניסיון לצפיה בתכנים של סירטונים בIPOD מאתרים כמו YOUTUBE מתקבלת הודעה:server not configured כשאני עובר לראוטר של השכן הכל עובד תקין יש לי מודם D-LINK 2650ו???? איך לשנות הגדרות נטב שיתאימו??