צעירים (עם יותר מדי) מנוח

צעירים (עם יותר מדי) מנוח

שבוע שעבר מכבי חיפה ניצחה את מכבי נתניה.מניות רבות בניצחון הזה היו של השחקנים הצעירים:עדן בן בסט,וליאור רפאלוב. כותרות העיתונים חגגו על ההצערה שיש בסגל של חיפה ועל הכשרונות הגדולים. יומיים-שלושה אחר כך התבסרנו על החתמתם הצפוייה של אלן מסודי ואיתי שכטר.חתימתם ודאי לא תתרום למצבם של ליאור ועדן,אבל עושה רושם שלמכבי חיפה לא אכפת. זאת לא היתה הפעם הראשונה בה התקשורת והאוהדים חגגו ובסוף התבדו.אני זוכר גם כתבות ענקיות על בלם העתיד דקל קינן ועל הכשרון המבטיח שי ברוק,עושה רושם שאפשר לזרוק עיתונים אלה לפח. החתמת אלן מסודי כמחליף ללורפיסה היא עוד נראית הגיונית,אבל החתמת שכטר היא ממש שערורייה. איתי שכטר שחקן צעיר,שמשחק שנה ראשונה בליגת העל,כמו בן בסט.הוא אומנם בולט יותר ממנו,אבל גם בן בסט היה בולט אם היה משחק בנצרת עילית. כואב לי שמכבי חיפה הופכת את שחקני הנוער שלה להכי טובים רק כדי שייבשו אותם אחר כך על הספסל. רוני לוי מעדיף לפתוח עם לורפיסה הבדיחה במקום עם רפאלוב\בירוק המבטיחים. אני לא חושב שאפשר לדבר על רוח חדשה של צעירים במכבי חיפה כי ברור ששנה הבאה זה ייפסק. ולסיום חידה: מי אמר את המשפט הבא: "אני לא מבין למה מביאים בלמים זרים למכבי חיפה,דקל קינן יותר טוב מכל בלם זר שהביאו עד עכשיו". תשובה בשעתיים הקרובות.אתם מוזמנים לנחש.
 

TheWiseGuy

New member
אני לא מאמין שאיתי שכטר ישחק במכבי

חיפה בעונה הבאה. אולי אולי שחר רק יקנה את הכרטיס שלו וישאיר אותו בנצרת עלית. לדעתי, רוני לוי עובד יפה עם הצעירים. אל תשכח שהוא גם אימן בנוער ומכיר את דור העתיד של חיפה יותר מכל אחד אחר בארץ (אולי זה גם הוא שאמר את המשפט הזה). הוא מעלה להם את הדקות משחק בהדרגתיות ולא זורק אותם להרכב במכה, וככה צריך לעשות. גם ברקוביץ' היה פעם שחקן ספסל בחיפה. שי בירוק הרס את הקריירה שלו במו ידיו. דקל קינן לדעתי הוא בלם ליגה טוב ולא יותר מזה.
 

Misha345

New member
אני לא רואה

מה כל כך מבטיח בבירוק, הוא מבטיח כבר 3 שנים....
 

dios4

New member
צודק,לא שווה

לפני להיות שחקן קודם כל צריך להיות בנדאם (יש כאלה שיצחקו) אבל לא נורא,הבנדאם עשה הרבה רעש בגלל מעשיו,ועשה פחות רעש בגלל הכישרון שיש ..כישרון שלא ניצל אותו,בעצם ניצל את הרגליים שלו כדי לתת פול גז ולנוסע 180 בעיר,והשתמש בראש לא כדי לקרוא את הגוף של הבחורה,ולא לקרוא ת'משחק..חבל עליו,מכבי חיפה זה לא בית לגדל ערסים,חיפה זה בית של כדורגל!
 

Misha345

New member
גם לפני כמה זמן

אמרו שערן כהן יהיה חלוץ העתיד של הנבחרת ותראה מה איתו, זרקו אותו מקרית שמונה ראובן עובד נראה לי גם היה משהו בסגנון, היה באייקס (סלחו לי אם אני טועה) וכל הטררם סביבו בסוף נגמר שהוא כמעט אף ונהיה ערן לוי 2. אולי הוא לקח את עצמו בידיים בבני יהודה, אולי לימדו אותו קצת ערכים בשכונה לא הכל זה כשרון ראיתי איפשהו שכשרון זה 10% וכל השאר זה עבודה קשה. אני יכול להסכים עם זה. וזה תקף לווא דווקא לכדרוגל
 

dios4

New member
ככה זה

אתה יכול להיות עם כישרון כמו של רונאלדיניו..אבל התנהגות כמו של מסודי,בסופו של דבר יגמר בך הסיפור באחי נצרת..נקווה שהציעירם שלנו יהיו שונים,ואני מאמן בך כי אצל רוני לוי אין משחקים!
 
שכטר עוד לא חתם

וחוץ מהידיעה ההיא, לא דיברו על זה עדיין בכלל. אני בטוח שחיפה מודעים למה שיש להם בידיים, ולכן הם לא ימהרו לעשות שטויות בנושא. רוני לוי ושחר יודעים בדיוק עד כמה הקהל משתוקק לשחקן בית שיסחב את הקבוצה על כתפיו, והם גם לא יתנגדו להוזלה ברכש.
 
למעלה