צעד שני... חשוב חשוב

Stansfield

New member
צעד שני... חשוב חשוב ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

צעד ראשון - להראות לMCR שיש להם מעריצים בארץ ולהגיד להם שהם צריכים לבוא, עברנו. הצעד השני זה ליצור קשר עם האנשים הנכונים כאן. כאן אני כמובן מדברת על מפיקים של הופעות בארץ. כמו למשל שוקי וייס (יש גם מפיק גדול אחר, זה שהביא את סטינג, לא יודעת איך קוראים לו) - צריכים להציק קצת. יש בארץ תקופה של שקט עכשיו (טפו טפו טפו) שלא כמו שהיה בקיץ כשדפש היו אמורים לבוא. צריכים להעלות את העובדה שיש לMCR פורום ענק בתפוז, יש בארץ המון מעריצי רוק - גם כאלה שלא מעריצים את MCR שהיו הולכים להופעה שלהם בארץ מהסיבה הפשוטה שלהקות רוק מצליחות לא ממש מגיעות לכאן (כשדפש ורד הוט היו כבר אמורים לבוא הם שניהם ביטלו). כמובן שחייבים להזכיר גם את העובדה שMCR יודעים שיש להם מעריצים בארץ וגם אמרו שהם ישמחו לבוא לכאן. עוד דברים שאפשר להזכיר זה שהם עכשיו מתחילים מאוד להצליח באירופה (סיבוב הופעות באיצטדיונים ראשון באנגליה), שהם קטפו לא מזמן פרס על הלהקה הטובה ביותר בעולם באחד ממגזיני הרוק המצליחים ביותר ושיוצא להם החודש דיסק חדש ואין להם אף סיבוב הופעות גדול (כאילו, של כמה חודשים) מתוכנן לשנה הזאת בינתיים. אני עכשיו הולכת לדוג פרטים כדי ליצור קשר עם מפיקים כאלה אבל אני רוצה לדעת מי פה מוכן לעזור, להציק קצת, להראות שאנחנו רציניים. זה נכון שהם לא יביאו 50,000 אנשים כמו רוג'ר ווטרס אבל הם בקלות יכולים להביא כמה אלפים ובאו להקות בעבר בשביל 2000 אנשים (הופיעו בסינרמה).. ככה שזה לא אמור לשלול את זה. בכל מקרה, אם יש לכם עוד רעיונות ואתם רוצים לשתף פעולה (אל תתחילו להיות לי פה פסמים, זה לא עוזר בגרוש) אז תגיבו!
 

Stansfield

New member
סביר להניח שזה יהיה...

פשוט טלפונים ומכתבים למפיקים. בינתיים עוד אין לנו PLAN מדוייק. אני אעבוד על זה השבוע עם קרן ונגיע להחלטות
אנחנו ניצור פה משהו מדהים! אתם תראו!
 
../images/Emo45.gif שוקי וייס יזמות והפקות בע"מ

טלפון: 03-5280505 פקס: 03-5280181 כתובת: בוגרשוב 26 תל אביב מיקוד: 63342 אילו מופעים אירגן שוקי וייס ? סטינג רוג'ר ווטרס דפש מוד (שביטלו) הבלאק אייד פיז WWE (שביטלו) מי שיודע עוד דברים שהוא עשה , שירשום. אני מנסה להשיג את הדוא"ל שלו , עד אז טלפון...
 

Stansfield

New member
תודה. נא לא להתקשר עדיין!!

חשוב.. אל תעשו עדיין כלום. אנחנו עוד מתכננים פה תכנית, שייצא הכל בטאקט, כמו שצריך
והייתי בטוחה שמישהו אחר אירגן את סטינג.. בעע.. היה מישהו אחר זה בטוח. לא זוכרת מי זה.
 

Stansfield

New member
כן...

אח שלי חולה על WWE והייתי אמורה ללכת איתו.. דווקא אפילו דיי התלהבתי חח מבאסים. רגע רגע.. מי היה אמור להביא את קלי קלארקסון?!
 

L O V E M C R

New member
זהו שיש עוד טלפון..

שוקי וייס יזמות והפקות בע"מ כתובת: אצטדיון בלומפילד 8888 תל אביב-יפו [מפה] טלפון: 03 - 6819298
 

מורני666

New member
זה יהיה מושלם. ../images/Emo60.gif

BTW אני מאוד מאוד מאוד טובה בלהיות קרציה [טפו טפו] חחחחחח אז אם תצטרכו את שירותי אתם יודעים לאן לפנות
 

yaelrs

New member
חח לירון, כפרעלייך,../images/Emo192.gif

בזכותך הם עוד יבואו לארץ
אני בעניין
רק תגידו לי מה אני צריכה לעשות ואני אנסה לעזור ;]
 

Stansfield

New member
לא בזכותי...

בזכותנו
ותארי לך.. תארי לך שהם באים לארץ בזכותנו... כן, חייבים לנסות ולתת את הכל, אין לנו מה להפסיד
 

Leo chan

New member
i'm in../images/Emo45.gif../images/Emo15.gif

רק תגידו לי מה לעשות. אני טובה בניסוח מכתבים, אם זה יעזור.
 
כמה דברים... חשוב לקרוא

עצומות , וכל השטויות האלה לא יעזרו. אני אומר מניסיון קודם. המהלך שעשית היה גאוני. עברנו 50% קשים ביותר. הם יודעים שיש פה קהילת מעריצים וזה חשוב ביותר. המהלך הבא , לדעתי , הוא כמובן מכירות. אני מצפה שהאלבום שלהם דיי יצליח , וחברה , לקנות. אתם לא יודעים כמה יהיה חשוב לקנות את האלבום החדש וכמה שזה ישפיע. אנחנו צריכים לתכנן , ולפנות בפנייה ישירה.
 
למעלה