צעדי תינוק בחזרה לרטלין

מיכל ט

New member
צעדי תינוק בחזרה לרטלין

במשך שנים ארוכות נמנעתי מלהיעזר בתרופות להפרעת קשב בגלל שכל התרופות הממריצות החמירו את הפרעת החרדה שלי.
בשבוע האחרון ואחרי שלמדתי טכניקה של נשימות שעוזרת לי להתמודד עם החרדה (ובעזרת ציפרלקס שאני לוקחת כבר הרבה זמן) אני מתחילה לנסות לחזור לרטלין. אני לוקחת מינון של 15 מ"ג רטלין רגיל רק פעם אחת ביום ובנתיים (ארבעה ימים בתוך הניסוי) זה עובד לא רע. היום למשל הצלחתי לעבוד שעתיים וחצי רצוף על כתיבת דוחות - משימה שבדרך כלל הייתי דוחה והייתה לוקחת לי הרבה יותר זמן.
אם אני אראה שזה ממשיך להיות בסדר אני רוצה לנסות תרופה שמשפיעה ליותר שעות - אולי קונצרטה.
אז, תחזיקו לי אצבעות שיהיה בסדר - זה יכול מאוד לעזור לי
 

hallo kitti

New member


 

מיכל ט

New member
נשימה

אני לוקחת 20 מ"ג ציפרלקס כבר כמה שנים. זה עוזר אבל לא במאה אחוז.
לגבי הנשימה הרופאה החדשה שלי לימדה אותי איך לנשום לבטן . להבדיל מנשימה שבה רק החזה עולה ויורד בנשימה לבטן מרפים את השרירים של הבטן ו"מנפחים" אותה. זה עוזר כי במצב חרדה יש נשימה מהירה ושטחית של החזה שגורמת לכך שהרבה co2 יוצא והרמה שלו יורדת ויש רמהגבוהה של חמצן שמאותת לגוף על סכנה וכך אנחנו מגבירים את העוצמה של התקף החרדה. ברגע שנושמים יותר לאט ועמוק הפער קטן ואפשר להירגע ולהתמודד יותר טוב עם התקף החרדה
 

נריה222

New member
תוכלי לשתף אותנו בתרגילי הנשימה?

זו טכניקה מצויינת להרגעות ולהתפקסות
 

מיכל ט

New member
תרגילי נשימה

התרגיל עצמו הוא מאוד פשוט. שמים יד אחת על הבטן ויד אחת על החזה, עוצמים עיניים, מרפים את שרירי הבטן ומנפחים אותה. החלק היותר קשה הוא לזכור לעשות את זה במצב של חרדה.
 

Alon 3

New member
מחזיק אצבעות + תגובה

היי אני מחזיק לך אצבעות ומקווה שזה יהיה מוצלח!

רציתי לשתף אותך מניסיוני האישי שעצם החרדה מזה שאחווה חרדה עם ריטלין עשויה לגרום לי לחרדה, כלומר גם אם אני רגוע, וגם לשתף אותך שעצם זה שאני מעניק להשפעת הריטלין תשומת לב ודריכות "איך זה משפיע" ואיך אני מגיב מעצימים את החרדה. כלומר המחשבות לפני ובזמן ההשפעה משפיעות אצלי על החרדה.
אני לא יודע כמה זה רלוונטי אליך אבל בכל זאת חשבתי לשתף אותך, מאחר וחרדה יכול להיות עניין מאוד מורכב.
 
למעלה